• Anonym (Baconläppar)

Fula vaginor

Det är mycket konst och sånt som cirkulerar kring kön och allrahelst vaginor. För mig är det uppskattat då jag gillar att se att man kanske inte är så ensam om att tycka att sin vayjayjay är lite konstig.

Så ni killar/tjejer?

Vad tycker ni är en fin vagina?

Långa/korta blygdläppar?

Stor eller liten klitta?

Piercingar? Hår?

Berätta gärna varför :)

Jag är tjej och har längre inre och har väldigt stort komplex över dom. Tyvärr. Jag har planer på att operera bort dem.

• Svar på tråden Fula vaginor
  • Anonym (Korta läppisar)

Jag har opererat mina inre blygdläppsr, nu va de kankde en halv centimeter utanflr de yttre, men för långa enligt mina preferenser... Bösta jag gjort :)

• Anonym (Fina!)

Det finns inga fula vaginor! Bara folk som har olika preferenser, precis som med allt annat.

Jag hade världens komplex för min en gång i tiden, tyckte att den var sååå ful. Har också längre inre blygläppar. Men lärde mig acceptera att det är NORMALT och att alla ser olika ut.

Finns en hel del resurser/bloggar/webbsidor där man kan kolla på olika vaginor, där många postar bild på sin (anonymt såklart) så får man se själv att alla verkligen ser olika ut. Även hur normalt det är med längre inne blygdläppar. Det verkar som att det är ca 50/50, vilka som har en "innie" och vilka som har en "outie".

Finns även en bra dokumentär, The Perfect Vagina. Mycket sevärd.

Gick också i önsketankar om att operera mig när jag var yngre och osäker men är sååå glad att jag slapp. Jag lärde mig att acceptera mig själv istället. Vet att det låter som världens klycha och enklare sagt än gjort men alltså det är så värt det.

Idag känns det som en evighet sedan jag hade komplex för min. Jag tycker fortfarande inte att jag har världens vackraste vagina eller så men komplexet är helt borta, jag tycker helt enkelt att den ser "normal" ut och jag är liksom obrydd och säker i mig själv när det gäller den delen. :)

• Anonym (Extra allt)

Jag vill gärna ha extra allt. Ju större desto mer snyggt, spännande och upphetsande! Det ska finnas många intressanta och spännande detaljer att vila ögonen på.

Blygdläpparna: Jättestora, långa och uthängande inre blygdläppar, ju mer desto bättre. För att det ser läckert ut visuellt, men också för att det då finns mer att leka med. De får gärna ha ett annorlunda utseende.

Fittan eller området däromkring inklusive insidan av låren och skåran får gärna ha en mörkare färg. Sexigt!

Fittan får gärna gapa så man kan se en del av all rosa härlighet inuti.

Klittan får gärna vara ovanligt stor, som en liten micropenis, så man har något att leka med och suga på.

Det får gärna vara en jättestor och tät luden buske, rikligt med hårbeklädnad alltså. Ser särskilt snyggt ut på tjejer med blek hy och kolsvart hår, för då framträder behåringen som bäst. Gillar även när tjejer behåller allt hår på resten av kroppen, om de har sådant.

Piercingar går fetbort. Usch och tvi!

Streckfitta? Ja, en sådan duger väl om den sitter på rätt tjej, men inte direkt vad man fantiserar om eller blir upphetsad av.

• Pope Joan II

Jag har en streckfitta och gillar den. Jag tycker att den är både estetiskt tilltalande och glädjande användbar. Mycket nöjd med den som jag också är med resten av mig. Rakar mig ingenstans och har inga piercingar.

Jag är inte särskilt trakterad av andras fittor, jag är heterosexuell och tycker kukar är mycket finare men jag har trots det sett ett par fittbilder här på familjeliv som jag tycker var "bildsköna" trots att de var postade med avsikt att få någon åkomma eller fråga om något i den stilen besvarad.

• Anonym (H)

Jag har lite längre inre blygdläppar som sticker ut när jag står upp. Ändå har jag fått så otroligt fina komplimanger av män jag haft sex med! Tycker absolut inte man ska behöva operera sig?!

• Anonym (Baconläppar)

Jag följer ett instagramkonto som är väldigt intressant också. Den har väl underlättat mitt komplex lite iallafall

• Shameless
    Anonym (Baconläppar) skrev 2018-04-18 13:02:05 följande:

Det är mycket konst och sånt som cirkulerar kring kön och allrahelst vaginor. För mig är det uppskattat då jag gillar att se att man kanske inte är så ensam om att tycka att sin vayjayjay är lite konstig.

Så ni killar/tjejer?

Vad tycker ni är en fin vagina?

Långa/korta blygdläppar?

Stor eller liten klitta?

Piercingar? Hår?

Berätta gärna varför :)

Jag är tjej och har längre inre och har väldigt stort komplex över dom. Tyvärr. Jag har planer på att operera bort dem.

En vagina med små utstickande läppar är helt klart finast, dock inte "streckfitta" för det ser tråkigt ut visuellt. Nånting som jag finner nästan avtändande är "rostbiffsfitta", när läpparna är så stora att de typ hänger och dinglar. Men smaken är som baken, tycker det är tråkigt att du överväger operation TS, finns säkert en massa killar som skulle uppskatta utseendet på ditt kön. Ha även i åtanke att det kan bli komplikationer vid en operation.
Svar på tråden Fula vaginor