• Anonym (Nyfiken)

Swingers i Uppsala?

Har funderat ett tag på att testa Swingersklubb el liknande men det ör svårt att hitta info om det. Bor i Uppsala trakten är en fräsch kvinna med partner som inte är lika sugen men vem vet, han kanske ändrar sig. Tips på var det finns Swingersklubb ?

• Svar på tråden Swingers i Uppsala?
  • Cunnilingus18
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-04-18 20:52:58 följande:

Har funderat ett tag på att testa Swingersklubb el liknande men det ör svårt att hitta info om det. Bor i Uppsala trakten är en fräsch kvinna med partner som inte är lika sugen men vem vet, han kanske ändrar sig. Tips på var det finns Swingersklubb ?

Ta en tur till Stockholm och Par i hjärter, den ska vara väldigt bra har jag hört :)
  • Anonym (Nyfiken)

Ja det är ju inte långt men hade roligt om det fanns nått i närheten.

• Cunnilingus18
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-04-18 21:41:07 följande:

Ja det är ju inte långt men hade roligt om det fanns nått i närheten.

Är tyvärr inte så bekant med klubbarna runt Uppsala men någon måste ju finnas? :)
  • Anonym (rEODÅR)

Är med nyfiken kring detta inom Uppsala.
    Har de flesta (tema-kvällar för yngre par) ???

Mvh

• Anonym (Hårt ofta)

Bor också i Uppsalatrakten och har letat efter samma sak då både jag och min fru tycker det är intressant. Dock inte hittat något tyvärr.
    Har ni provat på någon form av gruppsex tidigare? Jag har gjort det med kompisar och tjejer från krogen innan jag träffade min fru men vi har inte gjort det än även om det är något vi båda önskar.

• Cunnilingus18
    Anonym (Hårt ofta) skrev 2018-04-19 08:09:18 följande:

Bor också i Uppsalatrakten och har letat efter samma sak då både jag och min fru tycker det är intressant. Dock inte hittat något tyvärr.

Har ni provat på någon form av gruppsex tidigare? Jag har gjort det med kompisar och tjejer från krogen innan jag träffade min fru men vi har inte gjort det än även om det är något vi båda önskar.

Kan ju alltid regga er på body contact, där finns många likasinnade som söker andra människor för sexträffar. Dock främst singelkillar, men så är det på alla ställen.
  • Anonym (Nyfiken)

Hårt ofta: Nej vi har aldrig testat det, det är jag som kvinna som är mest nyfiken. Mannen har inte riktigt kommit dit ännu. Hur var det att ha gruppsex?

• Lahall
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-04-18 20:52:58 följande:

Par i Hjärter ligger ju inte långt från Uppsala.
    Bra att börja på. Ni bestämmer själva i vilket tempo ni vill gå fram.
    Sätt upp egna regler innan ni går dit.
  • Anonym (Snälla frun)

Par i hjärter är den närmsta klubben för er.
    Tyvärr finns det ju inte många klubbar i sverige... :(
    Annars är det att regga sig på typ BC och kolla utbudet på hotellfester m.m

• Anonym (Hårt ofta)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-04-19 10:10:44 följande:

Hårt ofta: Nej vi har aldrig testat det, det är jag som kvinna som är mest nyfiken. Mannen har inte riktigt kommit dit ännu. Hur var det att ha gruppsex?

Båda måste vara med på det annars blir det nog inte bra. Hoppas han ändrar sig.
    Det var väldigt härligt och upphetsande. Några gånger har vi varit mmff och en gång mmf. Den senare avslutade vi med dp. Vill gärna göra om det fast med min nuvarande med extra kille, tjej eller par. Var jättenära att ha en trekant med två tjejer en gång men den ena var tvungen att hämta sitt barn så blev inget.
Svar på tråden Swingers i Uppsala?