• Anonym (Höna)

Piercad fitta

Undrar vad ni tjejer/killar anser om en fitta med piercing.

Jag skaffade mig en i kappan för något år sedan för att jag är intresserad av kroppslig utsmyckning och var nyfiken hur den skulle fungera sexuellt.

Tankar om det? :)

• Svar på tråden Piercad fitta
  • Anonym (Trevligt..)
    Anonym (Höna) skrev 2018-04-18 23:57:45 följande:

Jag skaffade mig en i kappan för något år sedan för att jag är intresserad av kroppslig utsmyckning och var nyfiken hur den skulle fungera sexuellt.

Tycker att det kan vara fint.
  • Anonym (Piercad tjej)

Har 3 där nere ????

• Anonym (Naf)

Tycker det är lite löjligt, och jag skulle inte vilja att någon tjej jag dejtade hade någon sådan, samma gäller piercing i bröstvårtan eller sådan ko-piercing (Näsring?)

Men om andra tycker om det så kör på.

• Anonym (Sött)
    Anonym (Höna) skrev 2018-04-18 23:57:45 följande:

Jag har en liten söt ring, sambon tycker också att det är sött :)
  • Anonym (Höna)

Härligt att höra!

Min sambo tycker det är otäckt med den och är rädd att göra illa mig trots jag sagt att det inte är nån fara :/

• Pussan

Jag har en i klitkappan och en Christina, tycker både att det är sexigt och att de förhöjer min fysiska njutning. Har aldrig träffat en karl som inte gillat dem. 
    Har i båda bröstvårtorna också f ö, har haft dem så länge så nu skulle det kännas konstigt utan faktiskt. Och de ger också extra stimulans när killen suger och biter i pattarna. Väldigt nöjd med alla mina alltså och skulle absolut inte vilja ta bort någon

• Anonym (Ja)

Mysigt!

Och gillar intimtatueringar/tatuerad fitta!

Tjejen har ett snyggt Bart Simpson-motiv på fittan.

Svar på tråden Piercad fitta