Piercad fitta
Undrar vad ni tjejer/killar anser om en fitta med piercing.
Jag skaffade mig en i kappan för något år sedan för att jag är intresserad av kroppslig utsmyckning och var nyfiken hur den skulle fungera sexuellt.
Tankar om det? :)
Jag skaffade mig en i kappan för något år sedan för att jag är intresserad av kroppslig utsmyckning och var nyfiken hur den skulle fungera sexuellt.
Har 3 där nere ????
Tycker det är lite löjligt, och jag skulle inte vilja att någon tjej jag dejtade hade någon sådan, samma gäller piercing i bröstvårtan eller sådan ko-piercing (Näsring?)
Men om andra tycker om det så kör på.
Härligt att höra!
Min sambo tycker det är otäckt med den och är rädd att göra illa mig trots jag sagt att det inte är nån fara :/
Jag har en i klitkappan och en Christina, tycker både att det är sexigt och att de förhöjer min fysiska njutning. Har aldrig träffat en karl som inte gillat dem.
Har i båda bröstvårtorna också f ö, har haft dem så länge så nu skulle det kännas konstigt utan faktiskt. Och de ger också extra stimulans när killen suger och biter i pattarna. Väldigt nöjd med alla mina alltså och skulle absolut inte vilja ta bort någon
Mysigt!
Och gillar intimtatueringar/tatuerad fitta!
Tjejen har ett snyggt Bart Simpson-motiv på fittan.