Prematurrisk skrev 2018-04-19 09:02:42 följande:
Hej :) vi försöker bli med barn igen efter att ha förlorat vårt första barn.. han kom 17 veckor förtidigt...
Har BIM på söndag och testade igår och det var totalblankt men testet idag visade antydan till ett streck så hoppas det blir starkare och inte är ett spöksteck!
Jag har inte heller haft så mycket känningar, lite molvärk i magen kanske. Men med min förra graviditet kände jag absolut inget förrens typ vecka 7-8 då illamåendet kom..
Håller tummarna för er! :)
Hej och välkommen!
Usch beklagar verkligen :( hoppas ni får ett nytt pluss snart och ni får ut ett friskt barn <3 tog du en bild på testet?? Så man kan se :)
Imorse så kändes brösten lite mindre spända, men det fortsätter att dra i ljumskarna och strålar ner mot benet, illamående, öm i höfterna/ländryggen samt brännande känsla/molvärk till och från i magen. Dock så sjönk tempen idag till 36.7 grader. I för sig så var jag dum och tog aldrig den när jag vaknade vid 4:30 utan nu strax efter 6 :(
Dessutom så säger WomanLog att jag hade ÄL den 11/4 och BIM 23/4 medan fertility friend säger ÄL den 12/4 och BIM 25/4. Vet inte vilken jag ska utgå ifrån :(
Håller tummarna för er också! <3