• A n onym

    BF Januari 2019

    Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

  • Svar på tråden BF Januari 2019
  • Anonym (Phi)

    Grattis!! Jag plussade idag med andra barnet, också på äl+9 så är beräknad 4/1-19. Så skönt att ni lyckats nu och jag håller tummarna för att det går vägen för oss båda två! Fick MF i slutet av februari men blev gravid nu direkt efter, vilket jag känner mig väldigt tacksam över men också även orolig för ännu ett MF. Jag röstar också för en facebookgrupp framöver om det går vägen för oss!

  • A n onym
    Anonym (Phi) skrev 2018-04-21 22:47:25 följande:

    Grattis!! Jag plussade idag med andra barnet, också på äl+9 så är beräknad 4/1-19. Så skönt att ni lyckats nu och jag håller tummarna för att det går vägen för oss båda två! Fick MF i slutet av februari men blev gravid nu direkt efter, vilket jag känner mig väldigt tacksam över men också även orolig för ännu ett MF. Jag röstar också för en facebookgrupp framöver om det går vägen för oss!


    Åh grattis! Vi kanske kan skapa en redan nu? Tror jag vet hur man gör :) Helt hemlig förstås, vill inte skrika ut det på Facebook än ;) Åh så tråkigt, har aldrig fått ett missfall vad jag vet, men är fruktansvärt rädd för det, det var jag senaste graviditeten också, men allt gick ju bra till slut :) Hur gammalt är ert första barn? 
  • Anonym (Fundersam)

    Hej!

    Hur har ni räknat ut detta? Plussade idag på bim-3 och enligt min app är jag beräknad till 1 januari. Är ni de borde ju jag egentligen va beräknad till slutet av december? Min senaste mens startade 28 mars.

  • Anonym (Fundersam)

    Haha oj tänkte tvärtom! Borde va beräknad senare jag då

  • Anonym (Fundersam)

    Hahaha alltså förlåt spammet, tänkte bim+9 men ni hade ju skrivit äl+9. Nevermind, ska leta en till app och kolla vad den säger haha

  • Anonym (Phi)
    A n onym skrev 2018-04-22 12:58:48 följande:

    Åh grattis! Vi kanske kan skapa en redan nu? Tror jag vet hur man gör :) Helt hemlig förstås, vill inte skrika ut det på Facebook än ;) Åh så tråkigt, har aldrig fått ett missfall vad jag vet, men är fruktansvärt rädd för det, det var jag senaste graviditeten också, men allt gick ju bra till slut :) Hur gammalt är ert första barn? 


    Taaaack! :) Jaa okej, om man gör gruppen så att man måste bli tillagd(av admin) så kan jag gå med nu! Vet att vissa grupper är hemliga men man kan ändå söka och se vilka som är med, hehe *nojig*. Vårt första barn är 10mån nu :) och ert? :)
  • Anonym (Phi)
    Anonym (Fundersam) skrev 2018-04-22 17:59:03 följande:

    Hahaha alltså förlåt spammet, tänkte bim+9 men ni hade ju skrivit äl+9. Nevermind, ska leta en till app och kolla vad den säger haha


    Jag gjorde såhär:

    Gå in på länken, skrolla ner och skriv in senaste mensens första dag så får du ?reda på BF?:

    www.babyhjalp.se/gravid-forlossningsdatum
  • A n onym
    Anonym (Phi) skrev 2018-04-22 19:56:27 följande:
    Taaaack! :) Jaa okej, om man gör gruppen så att man måste bli tillagd(av admin) så kan jag gå med nu! Vet att vissa grupper är hemliga men man kan ändå söka och se vilka som är med, hehe *nojig*. Vårt första barn är 10mån nu :) och ert? :)
    jag gör en grupp snart, man bjuder in via den mail man använder på Facebook. Ingen kan se eller söka på gruppen :)
    Oj, 10 månader, då blir det tätt :) Vårt barn är 18 månader :) Hoppas allt går bra och att de kommer ha mycket glädje av varandra sedan.
  • A n onym
    Anonym (Fundersam) skrev 2018-04-22 17:55:35 följande:

    Hej!

    Hur har ni räknat ut detta? Plussade idag på bim-3 och enligt min app är jag beräknad till 1 januari. Är ni de borde ju jag egentligen va beräknad till slutet av december? Min senaste mens startade 28 mars.


    Då ligger vi ju exakt samma, häftigt :) Har du barn sedan innan?
  • Anonym (Nervös)

    Halloj! Plussade igår på äl+11 men vääldigt svagt. Tog ett digitalt test efter som visade gravid . Blev lyckligast i världen eftersom vi har försökt i 1.5 år! Nu är man ju dock då himla rädd att det inte ska gå vägen. Kanske mest pga att jag plussade så svagt och innan bim!

    Är gärna med i en tv grupp jag också om man ej kan se medlemmar ????

Svar på tråden BF Januari 2019