• Anonym (Sylvester)

    Ska försöka få till det med en vän

    Hej

    Jag har länge varit sugen på att prova lite olika saker med en annan man, suga, bli avsugen osv, men det har hittils inte blivit av.

    Imorgon kommer jag få besök av en vän som jag vet är öppet bisexuell. Vet att han tidigare varit med både män och kvinnor. Vi är båda singlar för tillfället.

    Vi har ett ganska bra vänförhållande och brukar kunna prata sex utan problem, han vet dock inte att jag vill prova göra det med en man.

    Planerar att föreslå att vi ska göra lite olika kul saker imorgon tillsammans.

    Är det någon som provat på något liknande?
    Är det något jag bör tänka på?
    Låter det som en dum ide tycker ni?

  • Svar på tråden Ska försöka få till det med en vän
  • Anonym (Sylvester)
    Anonym (Ohh) skrev 2018-05-01 23:06:23 följande:

    Berätta hur de gick! :D


    Ah, trodde inte någon brydde sig.

    Jag får väl säga att det gick bra. Vi snackade på som vanligt och jag lyckades få in samtalet på sex. drog något dåligt skämt om att jag inte haft sex på ett tag och att jag kanske fick försöka få till det med en man istället. Var ju lite alkohol inblandat, men ja det ena ledde till det andra..

    Slutade med att vi turades att suga av varandra, plus lite 69:an. Inget analt. Får väl säga att jag gillade det riktigt mycket, speciellt att känna hans kuk växa i min mun.

    Vi uteslöt iallafall inte att göra mer en annan gång.
  • Anonym (Kul)
    Anonym (Sylvester) skrev 2018-05-02 08:04:08 följande:

    Ah, trodde inte någon brydde sig.

    Jag får väl säga att det gick bra. Vi snackade på som vanligt och jag lyckades få in samtalet på sex. drog något dåligt skämt om att jag inte haft sex på ett tag och att jag kanske fick försöka få till det med en man istället. Var ju lite alkohol inblandat, men ja det ena ledde till det andra..

    Slutade med att vi turades att suga av varandra, plus lite 69:an. Inget analt. Får väl säga att jag gillade det riktigt mycket, speciellt att känna hans kuk växa i min mun.

    Vi uteslöt iallafall inte att göra mer en annan gång.


    Jag följde tråden från början, inte för att komma med tips utan mest nyfiken på hur det skulle gå! :D kul att det gick vägen för dig ;)
  • Anonym (Sylvester)
    Anonym (Kul) skrev 2018-05-03 23:04:38 följande:
    Jag följde tråden från början, inte för att komma med tips utan mest nyfiken på hur det skulle gå! :D kul att det gick vägen för dig ;)
    Kul att du tycker det :)

    Ja det gick ju vägen trots att jag inte fick några svar. Tycker helt klart att personer som vill prova borde göra det, man vill ju inte dö nyfiken.
  • Anonym (Ohh)
    Anonym (Sylvester) skrev 2018-05-02 08:04:08 följande:

    Ah, trodde inte någon brydde sig.

    Jag får väl säga att det gick bra. Vi snackade på som vanligt och jag lyckades få in samtalet på sex. drog något dåligt skämt om att jag inte haft sex på ett tag och att jag kanske fick försöka få till det med en man istället. Var ju lite alkohol inblandat, men ja det ena ledde till det andra..

    Slutade med att vi turades att suga av varandra, plus lite 69:an. Inget analt. Får väl säga att jag gillade det riktigt mycket, speciellt att känna hans kuk växa i min mun.

    Vi uteslöt iallafall inte att göra mer en annan gång.


    Härligt att äntligen få uppleva! :D
  • Mullbär

    Fan vad awesome att ni fick till det o hoppas det blir fler trevliga stunder o utforskande :) Man har bara att vinna på att testa! 

Svar på tråden Ska försöka få till det med en vän