• Jontemyra

Beröring av bröst

Jag är en extremt bröstfixerad man som hela mitt liv drömt om att få träffa en riktig bystfager kvinna.

Jag skulle vilja få tips av kvinnor hur jag ska beröra och behandla hennes bröst för att hon ska uppleva maximal njutning? Om jag nu finner henne någon dag vill säga .

Tacksam för alla fina tips och råd!

• Svar på tråden Beröring av bröst
  • Anonym (Tjej)

Bröst kan vara vackra. Jag förstår dig.

Men för mig är det bara mjölkmaskiner och jag ser inget som helst sexuellt i bröst. Tror inte många tjejer får någon specifik njutning av det tbh.

För mig skulle det kännas som att någon smekte mitt knä

• Anonym (Jessie)

Det upphetsande är ju inte själva beröringen, alltså hur du knådar brösten. Utan det hela är ju ett samspel där allt spelar in. Hon kan bli tänd på att du blir så tänd på hennes bröst.

Däremot så, för min del i alla fall, är det ingen speciell erogen zon.

• Anonym (Bröstvårtorna)

För min del är brösten mycket erogena och mest njutning får jag ut av själva bröstvårtorna. Görs det rätt, lagom hårt så att det nästan är på gränsen till att smärta lite (med betoning på LITE) så kan jag få flera orgasmer av bara det utan mer stimulans. 

• Anonym (Bröstvårtorna)

Jag glömde att om båda bröstvårtor stimuleras samtidigt förhöjs njutningen ännu mer och jag kan bli galen av kåthet och njutning. 

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-04-21 02:58:04 följande:

Bröst kan vara vackra. Jag förstår dig.

Men för mig är det bara mjölkmaskiner och jag ser inget som helst sexuellt i bröst. Tror inte många tjejer får någon specifik njutning av det tbh.

För mig skulle det kännas som att någon smekte mitt knä

Samma här. Njutningen får eventuellt männen - aldrig jag.
  • Anonym (mmmm)

Jag har mycket känsliga bröst och utan beröring av bröstvårtorna så får jag inte orgasm. Det + tex oralsex samtidigt är nog mitt bästa. 

Dock har jag aldrig fattat hur vissa män tror att det skulle vara så himla skönt om de knådade och klämde på brösten! Det gör snarare bara ont och stör bara om man försöker bli upphetsad. Nej, för mig handlar det om att fint och försiktigt smeka bröstvårtorna, suga på dem osv. 

TS, bara för att en kvinna har stora bröst innebär det inte "mer, bättre, hetare, mer upphetsad" (utom för dig kanske, men sexet ska väl vara ett samspel). De kvinnor du möter kan vara helt olika och du får helt enkelt pejla läget vad varje person tycker om. Bara i den här tråden som inte har så många svar än, ser du hur olika svaren är. 

• Anonym (H)

Åh gud, jag blir så jävla kåt när man smeker bröstvårtorna lite försiktigt med fingrarna. Så himla känslig! Sen kan man nypa och dra lite försiktigt, för att sen fortsätta smeka! Sen kan man gå över till att ta hela bröstet i handen och krama om samtidigt som man kysser varandra!

• Jontemyra
    Så underbart och fint att ni kvinnor tycker och känner så himla olika när det gäller denna fråga.

Det innebär att det finns hopp om lite riktig bröstkänning och beröring även för en enkelspårig typ som Jontemyra .
  • snabbköpskassörskan

Jag är väldigt bröstfixerad, älskar kvinnobröst och när någon håller på med mina. Jag njuter av att få bröstvårtan slickad och sugen på, naffsad på, att partnern sätter tänderna över vårtgården och samtidigt leker med tungan över bröstvårtan :) Går igång mycket på det!

• Anonym (Anonym)

Jag njuter mycket av att få brösten knådade. Kanske för att jag vet hur mycket mannen uppskattar det. Blir väldigt kåt av att rida och samtidigt få brösten knådade. Känner mig vacker och åtrådd då

Svar på tråden Beröring av bröst