Träffa honom IRL?!
Jag tänkte börja med lite bakgrundsinformation:
För lite mer än två månader sen träffade jag en fantastisk kille via internet (Ingen dejtingsida). Till en början skrev vi bara i chatten, men för cirka en månad sen så pratade vi för första gången och sen dess har vi pratat med varandra varje kväll!
Jag är 20 år, han fyller 22. Jag kommer från Sverige, han från Danmark. Båda studerar på universitet / högskola. Vi hade båda ganska nyligen gjort slut med våra ex just innan vi träffade varandra, och båda relationerna var distansrelationer.
Vi har addat varandra på Facebook, Snapchat osv. Några gånger då vi pratat med varandra så har jag fått pratat med några av hans vänner, och han har fått pratat med några av mina.
Han var mycket öppen med att prata om sitt ex, så jag öppnade upp mej för honom och berättade om mitt. Vi insåg väldigt snabbt att vi har samma värderingar om hur ett förhållande SKA vara. Vi har även liknande tankar kring sex, och han vet hur han ska hantera en kvinna i sängen. ;)
Han vill komma och hälsa på mig nu i sommar. Jag kommer att flytta in i en egen lägenhet (bor hos mina päron än) i början av sommaren i en stad 14 mil från där jag bor nu.
NU TILL MIN FRÅGA:
Vad -behöver- jag mer veta om honom innan vi ses? Bör jag ta med honom till min lägenhet första gången och inte berätta för mina föräldrar? Eller borde jag berätta för mina föräldrar?
(Mina föräldrar vet ingenting om denna kille än så länge)