• Honeytrap

Trohetstest

Hej!

Jag och min partner har varit tillsammans i snart tre år och planerar att gifta oss och skaffa barn. Jag har dock märkt på senare tid att han har förändrats helt och min magkänsla säger mig att han är otrogen. Han har t ex börjat träna, irriterar sig på minsta lilla grej jag gör och kan skapa bråk för att undvika mig i dagar. Det är inte lönt att dråga rakt ut för han kommer aldrig erkänna!!!

Jag undrar om någon kan ställa upp som honey trap, kontakta honom på sociala medier för att se hur han reagerar.

// desperat tjej ????????

• Svar på tråden Trohetstest
  • Anonym (Kille)

Så du ska lura honom till att va otrogen istället för att prata med varann?

Säg att ni bråkar och sen kommer en snygg tjej och lurar honom till vänskap och lurar honom till sex när han nyss bråkat med dig?

Inte schysst säger jag iallafall!

Inte bättre prata och säga att detta går inte om vi ska bråka och undvika prata om saker?

• Anonym (K)

Om han är otrogen är han ju det redan? Behövs väl inte att andra kontaktar honom? Försök kolla hans mobil/facebook/dator istället. Tänk också på att han kan vara på dejtingsidor i hemlighet så kolla efter något sånt. 

Har du den magkänslan har du nog rätt tyvärr. Så det är väl lika bra att konfrontera och göra slut om han inte kan bevisa att du har fel (t.ex. direkt visa sin mobil, ge lösenord osv. Direkt alltså, inte efter ett tag när han hunnit radera allt).

• MrMister82

Jag började träna för att jag skulle må bättre och min partner skulle bli mer intresserad; så just den biten behöver ju inte va av ondo. Irriterad kan man ju bli av träning om man inte äter rätt.

Säg att du blivit inspirerad och vill följa med och träna. Det bör han uppskatta, om han inte har något fuffens för sig. Säger han nej där hade jag börjat samla bevis, försökt följa efter honom och sen konfronterat honom.  

• BurningDiamond
    Honeytrap skrev 2018-04-24 20:40:09 följande:

Hej!

Jag och min partner har varit tillsammans i snart tre år och planerar att gifta oss och skaffa barn. Jag har dock märkt på senare tid att han har förändrats helt och min magkänsla säger mig att han är otrogen. Han har t ex börjat träna, irriterar sig på minsta lilla grej jag gör och kan skapa bråk för att undvika mig i dagar. Det är inte lönt att dråga rakt ut för han kommer aldrig erkänna!!!

Jag undrar om någon kan ställa upp som honey trap, kontakta honom på sociala medier för att se hur han reagerar.

Jag hade aldrig valt att planera giftermål och barn med en person som jag inte kan ha öppna och ärliga samtal med, utan känner mig tvungen att "testa" på något sätt för att känna mig trygg I relationen.
  • Madicken Madicken
    Honeytrap skrev 2018-04-24 20:40:09 följande:

Hej!

Jag kan ställa upp.

Jag gjorde det mot mitt ex och idioten gick rakt i fällan.

Skicka privat meddelande till mig så kan vi komma överens.
Svar på tråden Trohetstest