• Jonas81655

Unga tjejer som är orakade och trivs med det?

En tjejkompis säger att det är många yngre tjejer som är orkade idagens läge mot förr? Söker en orakad tjej som trivs och vill snacka !

• Svar på tråden Unga tjejer som är orakade och trivs med det?
  • Anonym (-A)

Trivs lika bra orakad som rakad, brukar variera. Första gången jag är med en kille brukar jag vara rakad, men gillar killen hår funkar det för mig också :)

• Jonas81655

Ok, så du varierar ;) men killen skall vara orakad? Din ålder? Kram

• Anonym (Anna)
    Jonas81655 skrev 2018-04-24 21:15:39 följande:

En tjejkompis säger att det är många yngre tjejer som är orkade idagens läge mot förr? Söker en orakad tjej som trivs och vill snacka !

Jag är orakad och trivs med det.

-Varför skulle jag INTE trivas med det?
  • Jonas81655

Hej Anna, tack för svar, absolut och skönt du trivs med vara orakad :) fint , din ålder?

• Anonym (Anna)
    Jonas81655 skrev 2018-04-25 19:43:48 följande:

Hej Anna, tack för svar, absolut och skönt du trivs med vara orakad :) fint , din ålder?

21
  • Jonas81655

Tack, skriv gärna ett privat meddelande till mig om du är singel

• Anonym (Bulle)

Själv tycker jag att helrakade kön oavsett man eller kvinna ser ut äckligt ut och är otroligt avtändande. Jag vill INTE ligga med något som ser ut som ett lite barn, eller någon slags alien, blä! Däremot kan man trimma lite, det kan se trevligt ut, och för en man ge intrycket av en till flera centimeter extra i längd ;)

• Anonym (Anna)
    Anonym (Bulle) skrev 2018-04-26 08:09:01 följande:

Själv tycker jag att helrakade kön oavsett man eller kvinna ser ut äckligt ut och är otroligt avtändande. Jag vill INTE ligga med något som ser ut som ett lite barn, eller någon slags alien, blä! Däremot kan man trimma lite, det kan se trevligt ut, och för en man ge intrycket av en till flera centimeter extra i längd ;)

Instämmer!
  • Jonas81655

Håller med er båda :) hör gärna av er till mig privat :)

• fluu
    Pr0nographic skrev 2018-04-24 22:20:54 följande:
    Varför skulle en tjej Vilja diskutera sitt orakade kön med en främmande man?
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Jösses!)
    Jonas81655 skrev 2018-04-25 21:25:24 följande:

Tack, skriv gärna ett privat meddelande till mig om du är singel

Oj, här har vi inte stora krav på raggen minsann. Påstår sig på internet vara kvinna med orakat kön = drömdejten!
  • Anonym (Yepp!)
    Anonym (Jösses!) skrev 2018-04-26 14:22:37 följande:
    Oj, här har vi inte stora krav på raggen minsann. Påstår sig på internet vara kvinna med orakat kön = drömdejten!
    Hahahaha, instämmer!
    Undrar om alla dessa inbjudningar till privat skrivande
    leder någonvart.
    En del verkar ju helt desperata .....
  • Jonas81655

Haha det är inte för ragga på något sätt utan för nyfikenhet , ha de

• Anonym (eh?)

Ja, jag är orakad. Ja, jag upplever att det är vanligt bland unga. Men vill jag vara del av din fetisch(även om jag nu inte var gift)? NEJ!

• Jonas81655

Tack för svar, nej det är inte så utan mer en undersökning , ha en bra dag

• Pr0nographic
    Jonas81655 skrev 2018-04-26 14:45:38 följande:

Tack för svar, nej det är inte så utan mer en undersökning , ha en bra dag

Haha lol. Bra undanflykt
Svar på tråden Unga tjejer som är orakade och trivs med det?