Unga tjejer som är orakade och trivs med det?
En tjejkompis säger att det är många yngre tjejer som är orkade idagens läge mot förr? Söker en orakad tjej som trivs och vill snacka !
En tjejkompis säger att det är många yngre tjejer som är orkade idagens läge mot förr? Söker en orakad tjej som trivs och vill snacka !
Trivs lika bra orakad som rakad, brukar variera. Första gången jag är med en kille brukar jag vara rakad, men gillar killen hår funkar det för mig också :)
Ok, så du varierar ;) men killen skall vara orakad? Din ålder? Kram
Varför skulle en tjej Vilja diskutera sitt orakade kön med en främmande man?
Ja du on dem vill!!
Hej Anna, tack för svar, absolut och skönt du trivs med vara orakad :) fint , din ålder?
Hej Anna, tack för svar, absolut och skönt du trivs med vara orakad :) fint , din ålder?
Tack, skriv gärna ett privat meddelande till mig om du är singel
Själv tycker jag att helrakade kön oavsett man eller kvinna ser ut äckligt ut och är otroligt avtändande. Jag vill INTE ligga med något som ser ut som ett lite barn, eller någon slags alien, blä! Däremot kan man trimma lite, det kan se trevligt ut, och för en man ge intrycket av en till flera centimeter extra i längd ;)
Själv tycker jag att helrakade kön oavsett man eller kvinna ser ut äckligt ut och är otroligt avtändande. Jag vill INTE ligga med något som ser ut som ett lite barn, eller någon slags alien, blä! Däremot kan man trimma lite, det kan se trevligt ut, och för en man ge intrycket av en till flera centimeter extra i längd ;)
Håller med er båda :) hör gärna av er till mig privat :)
Tack, skriv gärna ett privat meddelande till mig om du är singel
Haha det är inte för ragga på något sätt utan för nyfikenhet , ha de
Ja, jag är orakad. Ja, jag upplever att det är vanligt bland unga. Men vill jag vara del av din fetisch(även om jag nu inte var gift)? NEJ!
Tack för svar, nej det är inte så utan mer en undersökning , ha en bra dag
Tack för svar, nej det är inte så utan mer en undersökning , ha en bra dag
Ha en bra dag