• Timjans

Min kvinna vaknade i fel lägenhet.

Min kvinna och jag var ute och åt men hon vaknade i soffan hos en okänd man.

Vi var ute tillsammans men hon ville inte följa med hem efter en måltid på restaurang. Jag följde med till en pub men efter ett tag så gick jag hem som jag hade sagt att vi skulle göra tillsammans innan vi gick på restaurang. Hon ville inte följa med så hon stannade kvar med några vänner till mig.

Hon blir full och minns inget säger hon då hon kommer hem klockan 8 på morgonen dagen efter.

Hon hade somnat i soffan hos en okänd man. Hon säger att hon vaknade med kläderna på. Jag har varit orolig på natten och ringt flera gånger på  men inget svar.

Frågan är nu om jag ska bryta upp? Kan jag lita på henne?

Samtidigt så känner jag mig lite skyldig da jag vet att hon kan bli väldigt onykter.

• Svar på tråden Min kvinna vaknade i fel lägenhet.
  • RJEL

Låter som att de va din flickvän skrivit här på familjeliv tidigare idag på morgonen.
    För det var en tjej som skrev att hon vakna naken brevid en annan man i sängen o vet inte om hon varit otrogen och att hon ska hem o berätta för sin sambo..
    vad är oddsen att 2 st skriver samma dag om samma sak

• RJEL

Och vadå du känner dig skyldig?!
    Neeeej du har inte gjort fel. Hon får ju ta vara på sig själv och stå för sina handlingar..

• Långbenopluto

Bara du vet om du kan lita på henne för vi känner henne inte.

Men om min sambo hade gjort likadant hade jag dumpat.

• Timjans

Jag tror inte det är samma tjej som skrev förut.
    Ingen arbetskollega och inte svär hon då hon skriver.

• Anonym (Anonym)
    Timjans skrev 2018-04-25 16:43:42 följande:

Vi var ute tillsammans men hon ville inte följa med hem efter en måltid på restaurang. Jag följde med till en pub men efter ett tag så gick jag hem som jag hade sagt att vi skulle göra tillsammans innan vi gick på restaurang. Hon ville inte följa med så hon stannade kvar med några vänner till mig.

Hon blir full och minns inget säger hon då hon kommer hem klockan 8 på morgonen dagen efter.

Hon hade somnat i soffan hos en okänd man. Hon säger att hon vaknade med kläderna på. Jag har varit orolig på natten och ringt flera gånger på  men inget svar.

Samtidigt så känner jag mig lite skyldig da jag vet att hon kan bli väldigt onykter.

Din "kvinna"? Vadå, din fru eller flickvän? Låter ju totalt fjortis att hålla på som ni gör. Klart hon har legat med honom, hon försöker bara få det att låta bra.
  • Anonym (IDIOT)
    Timjans skrev 2018-04-25 16:43:42 följande:

Och du oroar dig inte för om hon fick en våldtäktsdrog i sin drink eftersom hon inte minns något och vaknar upp i en okänd mans lägenhet? Du är inte minsta lilla egoist?
  • Anonym (A)
    RJEL skrev 2018-04-25 16:50:50 följande:
    Låter som att de va din flickvän skrivit här på familjeliv tidigare idag på morgonen. För det var en tjej som skrev att hon vakna naken brevid en annan man i sängen o vet inte om hon varit otrogen och att hon ska hem o berätta för sin sambo.. vad är oddsen att 2 st skriver samma dag om samma sak
    Håller med
  • Anonym (IDIOT)
    Anonym (A) skrev 2018-04-26 12:10:40 följande:

Håller med

Länk tack!
  • monsterstalker

Nu är jag iofs man men hade inte varit speciellt orolig.
    Har vaknat upp på liknande sätt själv många gånger och oftast så har jag inte varit otrogen, bara full.

• Anonym (IDIOT)
    RJEL skrev 2018-04-25 16:50:50 följande:

Låter som att de va din flickvän skrivit här på familjeliv tidigare idag på morgonen.

För det var en tjej som skrev att hon vakna naken brevid en annan man i sängen o vet inte om hon varit otrogen och att hon ska hem o berätta för sin sambo..

vad är oddsen att 2 st skriver samma dag om samma sak

Det är inte samma
  • Anonym (haha)
    Anonym (IDIOT) skrev 2018-04-26 12:09:42 följande:
    Och du oroar dig inte för om hon fick en våldtäktsdrog i sin drink eftersom hon inte minns något och vaknar upp i en okänd mans lägenhet? Du är inte minsta lilla egoist?
    Du har helt klart valt rätt nick.

Fåse nu.... var tredje svensk är otrogen.... endast ett fåtal råkar ut för våldtäktsdroger. men du tycker ändå att TS ska dra slutsatsen att hon blivit drogad istället för det som är vanligast, hur tänkte du där?
  • Anonym (haha)

@TS

Det enda du kan vara helt säker på är att alla som varit otrogna ljuger om det.... just saying Flört

Svar på tråden Min kvinna vaknade i fel lägenhet.