• Ritatut

    Vad har hänt med Özz Nûjen, panikslagen??

    Såg UG igår och intervjun med Özz som jag har gillat. Men denna intervju ändrade helt synen på honom. Han hetsade, avbröt och försökte sig på härskarteknik. 

    Börjar Özz få det svettigt?

    Helt klart att han tjänar på att man betalar Svart när man renoverar hans hus. Självklart har han ett ansvar. 

    Özz skriver mycket om moral, om hur dumma de är som smiter från skatten m.m.. Men det är inte första gången en som skriver om detta själv gör det. När det var #metoo så var det flera "feminister" som åkte dit.

    Jag har helt tappat förtroende för Özz och undrar hur länge etablissemanget kommer skydda honom.

    Vad säger ni?

    UG, SVT play:
    www.svtplay.se/video/17810519/uppdrag-granskning/uppdrag-granskning-avsnitt-16-2&tab=2018

  • Svar på tråden Vad har hänt med Özz Nûjen, panikslagen??
  • Ritatut

    Özz verkar desperat. Han har lagt ut ett eget klipp på Youtube där jag endast ser för hans nackdel, där ser man mer av hans härskarteknik. 

  • Anonym (Usch!)

    Har alltid hatat Özz för han är rasist och det här avslöjar han sitt rätta jag. Stenrik kille som vill slippa betala skatt.

    Detta har varit känt länge, men tidningarna skyddar Özz som är en fin godhetsmänniska = hatar SD, röstar vänster.
    Özz utnyttjar utsatta människor!

    Ska han kunna fortsätta som vanligt efter detta?

Svar på tråden Vad har hänt med Özz Nûjen, panikslagen??