• Marthinix

    Kissa i gymduschen

    Hej!

    I dag när jag stod i duschen på gymmet efter gymbesöket kom det in två killar som ställer sig i duschraden mitt emot. De pratar högljutt och när jag av en händelse tittar upp ser jag hur den ena snubben står och pissar rakt ut mot golvbrunnen i duschen bredvid, samtidigt som de båda fortsätter sin livliga diskussion.

    Det märkliga är att jag bara för någon månad sedan var med om en liknande händelse.

    Är detta ett vanligt förekommande i gymduschen och har ni varit med om liknande? Är det någon typ av oskriven reglel att detta är helt ok killar emellan?

  • Svar på tråden Kissa i gymduschen
  • Frontline

    Är väl ekonomiskt att göra det..
    Avlopp från dusch och toalett det går ju till samma ställe, jag skiter inte i duschen men kissar om jag är i behov av det..


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • bastardized

    Ouppfostrat ociviliserat patrask som beter sig på det viset. Det finns goda anledningar till varför man väljer snuskigt dyra gym..

  • Marthinix
    Frontline skrev 2018-04-27 23:31:47 följande:

    Är väl ekonomiskt att göra det..

    Avlopp från dusch och toalett det går ju till samma ställe, jag skiter inte i duschen men kissar om jag är i behov av det..


    Även om det är på gymmet bland annat folk?
  • Frontline
    Marthinix skrev 2018-04-27 23:51:42 följande:
    Även om det är på gymmet bland annat folk?

    Är väl samma avlopp som toan eller hur?


    Duschen spolar väl ner kisset.
    Är svett och annat skit från kroppen bättre?


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (anonym)

    ÖRK vad äckligt, killar är såååå äckliga. INTE normalt att göra så i offentlig dusch....

  • Marthinix
    Frontline skrev 2018-04-28 00:09:11 följande:

    Är väl samma avlopp som toan eller hur?

    Duschen spolar väl ner kisset.

    Är svett och annat skit från kroppen bättre?


    Helt sant...

    Är väl mer att det är lite otrevligt att göra det inför någon annan. Hemma är en helt annan sak.
  • Frontline
    Marthinix skrev 2018-04-28 00:15:50 följande:
    Helt sant...

    Är väl mer att det är lite otrevligt att göra det inför någon annan. Hemma är en helt annan sak.
    Nu vet inte jag om du är kvinna eller man eller hur du gör..
    Jag man kissar och håller isf handen framför kuken så det syns int, är man kvinna kanske men gör på annat sätt i duschen..
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Marthinix
    Frontline skrev 2018-04-28 00:20:26 följande:

    Nu vet inte jag om du är kvinna eller man eller hur du gör..

    Jag man kissar och håller isf handen framför kuken så det syns int, är man kvinna kanske men gör på annat sätt i duschen..


    Haha. Jag är också man, men den där tekniken känner jag inte till..
  • Anonym (Huuuh!!!)

    Bläää!!!! Varför kissar man i duschen överhuvudtaget?! Att göra det hemma är också så jävla äckligt!

Svar på tråden Kissa i gymduschen