• Anonym (Mannen_för_övrigt)

Gå på strippklubb med flickvännen?

Min flickvän (i 30-årsåldern) är nyfiken på att besöka en strippklubb med mig, typ kanske Wandas i Göteborg eller liknande. 
    Eftersom jag inte är någon van besökare av sådana ställen, så undrar jag nu hur vanligt det är att tjejer/kvinnor är gäster? Händer det överhuvudtaget?
    Kommer tjejerna som arbetar där försöka sälja privatdanser även till oss som par, eller vad tror ni skulle hända om vi går dit? 

• Svar på tråden Gå på strippklubb med flickvännen?

Ingen som vet om även kvinnor besöker dessa etablissemang? 

• Anonym (Jadå)

Jag har varit på strippklubbar både med kvinnliga rumskamrater och min flickvän. Har aldrig varit några problem. Men bägge dom är bisexuella. Kanske skulle bli lite skumt stämning annars. Hade själv inte känt mig helt bekväm bland massa manliga strippor.

• Anonym (?)

Vad är tanken med besöket egentligen? Gillar din tjej också tjejer eller vad är planen? Känns som att hon antingen kommer bli uttråkad eller att det kommer bli extremt knepig stämning annars.

• Anonym (M)

Helt ärligt skit i alla svenska strippklubbar. Det verkar bara sunkigt och dyrt. Flyg till Gdansk, 5 stjärning hotell, ta bästa strippklubben i stan, några sköna groggar, en lapdance och du har bränt mindre pengar,

fått en trevlig helg med bättre strippklubb snarare än en överprisatt svensk strippklubb med alkoholfri champagne och otrevlig stämning.

• Anonym (?)
    Anonym (M) skrev 2018-04-30 21:27:04 följande:

Helt ärligt skit i alla svenska strippklubbar. Det verkar bara sunkigt och dyrt. Flyg till Gdansk, 5 stjärning hotell, ta bästa strippklubben i stan, några sköna groggar, en lapdance och du har bränt mindre pengar,

fått en trevlig helg med bättre strippklubb snarare än en överprisatt svensk strippklubb med alkoholfri champagne och otrevlig stämning.

Han ska få en lapdance av en dansk strippa när han är där tillsamans med sin tjej? Det låter ju så onice så det finns inte.
  • Anonym (Geografilektion)
    Anonym (?) skrev 2018-04-30 21:53:01 följande:

Han ska få en lapdance av en dansk strippa när han är där tillsamans med sin tjej? Det låter ju så onice så det finns inte.

Det blir snarare en lapdance av en kvinna i Polen. Möjligen är det en dansk strippa, men inte troligt.

Om din tjej är den som öppnat upp för det, fråga om syftet. Kanske bättre hon går med några kompisar annars om hon inte är med på att tjejerna kommer att vilja ge dig lapdance etc.

om hon tänder på det, så gå tillsammans.
  • Anonym (M)

Tänkte iförsig mer på att tjejen kunde få en kul lapdance eftersom hon verkade vara den drivande parten. Var bara otydlig.

Anonym (?) skrev 2018-04-30 21:53:01 följande:

Hon är binyfiken......men vill också "lära sig" lite sexig dans genom att se hur tjejerna på klubben gör. Det var hon som kom med förslaget. 

Tror ni att tjejerna där kommer försöka sälja privatshower även till oss som par?

Svar på tråden Gå på strippklubb med flickvännen?