Gravid
Någon med bf i november som vill prata lite
Någon med bf i november som vill prata lite
Hej! Jag har bf den 3e november! ????
Ok va kul. Har du några speciella symtom? Jag mår ganska bra ändå. Va på tidigt ultraljud i början på veckan. Är de ditt första barn?
Jag, bf 21/11 :)
Ja det är mitt första. Mina symptom är ömma bröstvårtor! Inget annat. Jag gjorde kub i torsdags, lillen sprattlade som tusan och allt såg bra ut!
Sa till min bm i början att jag oroade mig eftersom jag knappt kände nåt och då sa hon att de flesta graviditeter är så har du kub eller ultraljud inbokat?
Jag, bf 21/11 :)
Ja frågade oxå min barnmorska och hon sa att vissa inte känner så mycket. De är väll bara å vara glad för de. Men man kan ju inte sluta att oroa sig ändå. Nästa gång ja ska till barnmorskan bokar vi nog ultraljudet. Va ju på ett i måndags å fick se ett tickande hjärta så glad man blev. Beräknad slutet på november
Ja frågade oxå min barnmorska och hon sa att vissa inte känner så mycket. De är väll bara å vara glad för de. Men man kan ju inte sluta att oroa sig ändå. Nästa gång ja ska till barnmorskan bokar vi nog ultraljudet. Va ju på ett i måndags å fick se ett tickande hjärta så glad man blev. Beräknad slutet på november
Kul! Grattis! Vad har du för symptom?