• Svar på tråden Gravid
  • Trollungen1210

Hej! Jag har bf den 3e november! ????

• Blomman 400

Ok va kul. Har du några speciella symtom? Jag mår ganska bra ändå. Va på tidigt ultraljud i början på veckan. Är de ditt första barn?

• Trollungen1210

Ja det är mitt första. Mina symptom är ömma bröstvårtor! Inget annat. Jag gjorde kub i torsdags, lillen sprattlade som tusan och allt såg bra ut!

Sa till min bm i början att jag oroade mig eftersom jag knappt kände nåt och då sa hon att de flesta graviditeter är så har du kub eller ultraljud inbokat?

• Trollungen1210
    8992 skrev 2018-04-28 17:13:31 följande:

Jag, bf 21/11 :)

Kul! Grattis! Vad har du för symptom?
  • Blomman 400

Ja frågade oxå min barnmorska och hon sa att vissa inte känner så mycket. De är väll bara å vara glad för de. Men man kan ju inte sluta att oroa sig ändå. Nästa gång ja ska till barnmorskan bokar vi nog ultraljudet. Va ju på ett i måndags å fick se ett tickande hjärta så glad man blev. Beräknad slutet på november

• Trollungen1210
    Blomman 400 skrev 2018-04-28 18:27:45 följande:

Ja frågade oxå min barnmorska och hon sa att vissa inte känner så mycket. De är väll bara å vara glad för de. Men man kan ju inte sluta att oroa sig ändå. Nästa gång ja ska till barnmorskan bokar vi nog ultraljudet. Va ju på ett i måndags å fick se ett tickande hjärta så glad man blev. Beräknad slutet på november

Ja exakt. Jag har inte mått illa en enda gång. Fick ett ma i oktober så jag var rädd att det här också skulle gå dåligt men det verkar gå bra! Går in i vecka 14 imorgon
Svar på tråden Gravid