Anonym (O) skrev 2018-04-30 05:30:35 följande:
Vad intressant, jag tänkte detsamma igår.
Min sambo köpte en fantastisk vibrator för en månad sen och han har gett mig fantastiska och superstarka orgasmer nästan varje dag. Fick oxå ?träningsvärk? tror jag, vilket inte borde vaa så konstigt egentligen.
Det är det nästan värt ;)
Haha, skönt att höra - då är man inte ensam om det "problemet" ;)
Cecese skrev 2018-04-30 08:00:29 följande:
Intressant och på ett sätt kanske det kan stämma om man inte är van att få orgasmer.
Själv kan jag utan problem få ett 30-tal under 2-3 timmar och jag får ingen träningsvärk runt livmodertrakten. Min träningsvärk efter bra sex sitter snarare i benen och skinkorna ;)
Ja, fast jag är ju van att få orgasmer liksom. Dock inte så många, kommer kanske 2-5 gånger vid varje tillfälle och det blir väl omkring 2-7 tillfällen i veckan beroende på hur ofta jag och sambon har sex och jag onanerar. Men denna helg kom jag nog uppemot 40 gånger två dagar i rad. Så är ju en betydlig skillnad ioförsig :)
Anonym (.....) skrev 2018-04-30 08:05:11 följande:
Livmodern är en muskel, så klart man kan. Får jag oxå om jag inte kommit på ett tag och sen får ett gäng orgasmer i följd
Ja, det var ju det jag tänkte lite. Men funderade på om orgasmer i sig var tillräckligt för att orsaka värk på det viset. Men verkar ju så :)