• Anonym (?)

    Foster? Efter en månad? !OBS BILD!

    Hej!

    Fick missfall den 1/4, idag den 1/5 kom där ut en liten liten klump, som ser ut som ett foster? Om nu så är fallet, kan det ha dröjt en månad för det att komma ut. Har mått bra och inte haft några känningar om något. Har dock blött i 12 dagar nu.

  • Svar på tråden Foster? Efter en månad? !OBS BILD!
  • Anonym (Mor)

    Det kan säkert ta ett tag innan det kommer ut. Men det är ju svårt att säga vad det är. Fostret är ju bara 4 mm efter en månad. Kan ju vara det eller också bara vara slemhinna som klumpat sig...

  • Anonym (Embryo)
    Anonym (Mor) skrev 2018-05-01 09:23:35 följande:

    Det kan säkert ta ett tag innan det kommer ut. Men det är ju svårt att säga vad det är. Fostret är ju bara 4 mm efter en månad. Kan ju vara det eller också bara vara slemhinna som klumpat sig...


    Det är inget foster så tidigt utan ett embryo.
  • Anonym (Mor)
    viseversa skrev 2018-05-03 06:58:03 följande:

    Kan vara hinnsäcken och fostret ligger inne i den där "bollen"


    Anonym (Embryo) skrev 2018-05-03 07:01:49 följande:

    Det är inget foster så tidigt utan ett embryo.


    Ja såklart embryo.

    Och ja det kan ju vara hinnsäcken men det kan ju också barn vara lite slemhinna och blod...
  • Anonym (T)

    Hej,

    Undrar om det var ett missfall du fick? Hade du ont i magen? Idag kom det ut en klump ur mig, var bara i vecka 4+4. Men ingen smärta alls och det såg inte ut som levrat blod utan ngt ljusare. Nu kan jag inte se din bild av ngn anledning. Men min hade liksom en bönform. Hur långt efter testade du negativt?

  • FGK
    Anonym (T) skrev 2018-06-08 22:10:13 följande:

    Hej,

    Undrar om det var ett missfall du fick? Hade du ont i magen? Idag kom det ut en klump ur mig, var bara i vecka 4+4. Men ingen smärta alls och det såg inte ut som levrat blod utan ngt ljusare. Nu kan jag inte se din bild av ngn anledning. Men min hade liksom en bönform. Hur långt efter testade du negativt?


    Hej! Ja det var missfall jag fick i v7. Hade kraftiga smärtor i magen i ca 5-6 dagar. Slutade även blöda då och efter 1 eller 2 veckor så började jag blöda igen och då kom den lilla ?bönan? ut. Lite bönformad kan man säga att den var. Såg ut som om det var något gult i ?magen? på bönan. Tror det tog ca 1 månad innan jag fick ett negativt test. Fick ett missfall nu igen och där testade jag negativt dagen efter blödningen kom.
Svar på tråden Foster? Efter en månad? !OBS BILD!