• Jagtyp

Muttis

Jag har nu sedan lite mer än 1 år tillbaka luktat sur fisk dagligen mellan benen. D går aldrig över. Gynekologerna säger att d luktat normalt men d gör det inte. Kan inte ha sex med min man utan att d luktar fiskekyrkan u hela sovrummet.

Vad ska jag göra?

Jag tvättar inte med tvål. Jag har slutat röka. Jag använder elavtal ibland. Men d enda som faktiskt funkar ibland. Det är när vi inte har haft sex på några dagar, då försvinner lukten typ. Men direkt han tar in en så luktar d igen. Men svag lukt. Men dagen efter då jävlar luktar d som fan igen.

Saken är den att just nu försöker vi skaffa barn med så han kommer ju i mig och då luktar d värre.

Me snälla kom med tips o råd för ja kan inte må såhär dåligt mer.

• Svar på tråden Muttis
  • Jagtyp

Jag har gått till 3 olika gynekologer. Men sen kommer lukten mest under sexet. Och den lite känner dom ju såklart inte när dom undersöker.

• lindalicious

Men det låter ju mer som att det är din man som har problem med att hans sperma luktar illa? Eller åtminstone i kombination med din vagina. Efter det kommer när ni har sex och försvinner när ni inte har sex. Kanske är det hans sperma som skapar någon sorts obalans. Vet inte hur det där funkar om män kan få svamp eller rubbningar i pH-balansen därnere. Kanske han som ska kolla upp sin hälsa och eventuellt sperma, vad han äter eller om något annat i kroppen är fel hos honom? Iaf om ni funkat ihop tidigare och detta är någon som uppstått under tiden.

Don't get mad, get even.
  • Jagtyp

Grejen är den att hans sperma luktar inte illa. Så isåfall är det nog som du säger att vi har olika ph värden. Men vad gynekologen säger då är att man ska ta lactal. Men d kan jag ju inte ta dagligen.

• Mittiprick

Obalans i underlivet förmodligen. Provat mjölksksyrekapslar eller liknande?

Tells it the way it is.
Svar på tråden Muttis