• Äldre 4 May 00:15
    3860 visningar
    9 svar
    9
    3860

    Vill bli plussize modell

    Har alltid varit en tjej i plus size storlek. Och älskar att fota mig själv. Ser att jag har en fruktansvärt fin kropp ändå och har ett begär att få ta reda på de medans den finns kvar. Är det någon som vet var man kan vända sig för att få prova chansen att bli modell inom detta? Badkläder, underkläder, vad som. Hade varit så roligt! Bor ju tyvärr i Värmland och inte i stora stygga Stockholm

  • Svar på tråden Vill bli plussize modell
  • Äldre 4 May 00:40
    #1

    Jag är modell och alla kan fotas. Min bästa vän är plussize. Tyvärr är det rätt svårt att få betaljobb. Vill både du och fotografen använda bilderna så kallas det tfp (time for print.

    Gör ett konto på purpleport eller på modellbilder.se

    Finns många fotografer som behöver modeller

  • Äldre 4 May 01:31
    #2
  • Äldre 4 May 01:32
    #3

    PLUS-SIZE

    Modeller med "the sizes" kallas också "straight size ". Motsatsen till detta skulle bli plus-size: modeller som är lite större. Eftersom plus-size mode arbetar med prover, kommer de flesta plus size modeller ha storlek 42 eller 46/48. I detta ögonblick är termen ?curvy? också populärt. Detta gäller modeller med storlek 40/42. Dessa flickor är definitivt inte tjocka, men de har bröst, höfter och rumpa.

  • Äldre 4 May 01:33
    #4
  • Äldre 4 May 01:35
    #5

    Och resten har du här:

    www.google.se/search&oq=bli+plus+size+modell&aqs=chrome..69i57.7337j0j4&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8


    alltvarupptaget skrev 2018-05-04 00:15:55 följande:

    Är det någon som vet var man kan vända sig för att få prova chansen att bli modell inom detta?


    Tog mig två sekunder att ta reda på var man ska vända sig.
  • Äldre 6 May 08:44
    #6
    Hermioney skrev 2018-05-04 01:32:34 följande:

    PLUS-SIZE

    Modeller med "the sizes" kallas också "straight size ". Motsatsen till detta skulle bli plus-size: modeller som är lite större. Eftersom plus-size mode arbetar med prover, kommer de flesta plus size modeller ha storlek 42 eller 46/48. I detta ögonblick är termen ?curvy? också populärt. Detta gäller modeller med storlek 40/42. Dessa flickor är definitivt inte tjocka, men de har bröst, höfter och rumpa.


    Ja vet väl Vad plus size innebär? Är mycket väl medveten om storlek osv och jag är där. Och nej jag är inte tjock. Har vackra former
  • Äldre 6 May 08:45
    #7
    Hermioney skrev 2018-05-04 01:32:34 följande:

    PLUS-SIZE

    Modeller med "the sizes" kallas också "straight size ". Motsatsen till detta skulle bli plus-size: modeller som är lite större. Eftersom plus-size mode arbetar med prover, kommer de flesta plus size modeller ha storlek 42 eller 46/48. I detta ögonblick är termen ?curvy? också populärt. Detta gäller modeller med storlek 40/42. Dessa flickor är definitivt inte tjocka, men de har bröst, höfter och rumpa.


    Ja vet väl Vad plus size innebär? Är mycket väl medveten om storlek osv och jag är där. Och nej jag är inte tjock. Har vackra former
    Hermioney skrev 2018-05-04 01:35:25 följande:

    Och resten har du här:

    www.google.se/search&oq=bli+plus+size+modell&aqs=chrome..69i57.7337j0j4&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

    Tog mig två sekunder att ta reda på var man ska vända sig.


    Länken fungerar inte ens
  • Äldre 6 May 08:46
    #8
    Pr0nographic skrev 2018-05-04 00:40:18 följande:

    Jag är modell och alla kan fotas. Min bästa vän är plussize. Tyvärr är det rätt svårt att få betaljobb. Vill både du och fotografen använda bilderna så kallas det tfp (time for print.

    Gör ett konto på purpleport eller på modellbilder.se

    Finns många fotografer som behöver modeller


    Men va kul! Var håller ni till? Hur började ni?
  • Äldre 6 May 12:24
    #9
    alltvarupptaget skrev 2018-05-06 08:46:11 följande:

    Men va kul! Var håller ni till? Hur började ni?


    Jag började tidigt. Tfp för det mesta.

    Man tjänar sällan pengar på det.

    Min kompis var intresserad och min sambo är utbildad fotograf och c-foto så han har spelat in massa serier och jobbat på SVT osv.

    Så jag har ju fotograf på plats och säljer bilder utifrån det.
Svar på tråden Vill bli plussize modell