Okej att äta mjukglass när man är gravid?
Är det någon som vet ifall det är okej att äta mjukglass när man är gravid? Är så sugen på mjukglass men läst någonstans att man ska undvika det under graviditeten
Är det någon som vet ifall det är okej att äta mjukglass när man är gravid? Är så sugen på mjukglass men läst någonstans att man ska undvika det under graviditeten
Om du har läst det så är det ju så. Undvik glassen.
Jag har dock hört att man kan få vissa åkommor av att INTE äta mjukglass, t ex trötthet, nedstämdhet och listeria.
Om du har läst det så är det ju så. Undvik glassen.
Jag har dock hört att man kan få vissa åkommor av att INTE äta mjukglass, t ex trötthet, nedstämdhet och listeria.
Alla ska undvika att äta mjukglass! De där maskinerna är så sjukt vidriga om man inte rengör dem två gånger om dagen. Vilket absolut ingen gör.
Alla ska undvika att äta mjukglass! De där maskinerna är så sjukt vidriga om man inte rengör dem två gånger om dagen. Vilket absolut ingen gör.
Jag håller på att bli galen på alla kvinnor som är hysteriska över vad man får och inte får äta då man är gravid. Tror ni dem visste sånt för 100 år sedan också? Jag menar ni är ju ganska många som har en fullt frisk gammelmormor, mormor, mamma... Jag hoppas innerligt att jag inte blir likadan med maten ifall jag någon gång blir gravid. Trevlig helg.
Okej då får jag köpa någon annan glass. Kan man äta sån kulglass i strut?