• Anonym (Sorg)

    Orättvist

    Förlåt nu säger jag till de som kommer bli krängta eller förnärmad

    Men usch vad det är orättvist

    Läser om de som gör abort inte bara en gång eller två gånger, utan fler och tycks använda detta som abortmedel.

    Vi går nu igenom vårt 2:a missfall, vårt andra ma

    Vi kan inte bli gravida genom vanlig väg utan vi har fått gå ta det via IVF

    Usch vad det gör ont...

    allt är klart för lille. Men så fort vi börjar närma oss så får vi veta att det dött

    Det är orättvist!! Så mkt kärlek väntar

  • Svar på tråden Orättvist
  • Anonym (Sandy)

    Tyvärr så säker ju läkarna att två missfall ska man ?räkna? med under en livstid..förjävligt, men ge inte upp! Nästa gång kommer det gå vägen!

  • Anonym (Har)

    Jag har en väninna som ständigt fick missfall. Dom försökte i flera år. Tillslut lyckades dom med ivf. Efter det fick dom barn på naturlig väg. Andra barnet. Själv gjorde jag en abort. Kände mig jättedum gentemot henne...

  • Anonym (Trist)

    Beklagar ts. Har också fått ett Ma. Dock mitt första ma. Har flera barn sen innan. Men känns ändå konstigt. och jag vet inte hur jag ska gå vidare nu. Fostret hade dött redan för snart 5 veckor sen och det händer inget. Jag blöder inte. Undrar hur länge man ska behöva hålla på såhär. Vill bara "ha ut det" så jag kan gå vidare.

  • Anonym (Sandy)
    Anonym (Trist) skrev 2018-05-06 07:55:35 följande:

    Beklagar ts. Har också fått ett Ma. Dock mitt första ma. Har flera barn sen innan. Men känns ändå konstigt. och jag vet inte hur jag ska gå vidare nu. Fostret hade dött redan för snart 5 veckor sen och det händer inget. Jag blöder inte. Undrar hur länge man ska behöva hålla på såhär. Vill bara "ha ut det" så jag kan gå vidare.


    Jag krävde tabletter av kvinnokliniken direkt för jag vägrade gå runt med ett dött foster i mig. Det kan ta flera månader! Be om cytotec!
  • Anonym (Ivf)

    Du är inte ensam. Vi gör också ivf, har försökt få barn i över 2,5 år. Fick missfall i helgen. Kram på dig

Svar på tråden Orättvist