Svider så jag darrar
Hejsan! Första gången jag skriver här inne har alltid läst inlägg här under min graviditet tycker det är så underbart att folk delar med sig om erfarenheter och super tipps. Men nu startar jag en egen tråd för hittade inte riktigt svaret på det jag sökte.
Jag födde min första son 2 maj alltså för några dagar sedan, jag sprack inget alls och har inte längre ont i underlivet ? om man trycker till på det så känns det ju ömt men känns inte annars? nu till min fråga, efter förlossningen när jag skulle kissa sved det såklart dock började denna sveda försvinna ganska snabbt fast från ingen stans igår när jag skulle kissa så hade svedan kommit tillbaka så starkt att jag bara satt och darrade på toaletten, kan inte göra 2 an heller för den delen för när jag ska pressa på så kommer det ju mer kiss och svider så har inte skitit sen 2 maj ursäkta detaljerna. Kan detta vara en infektion eller är det såhär det ska vara? Är det kanske pågrund av att dom tömde min blåsa med en sån slang under förlossningen? Att det givit sår som nu kommit tillbaka? Hjälp blir galen måste våga skita kommer smälla av snart av all sveda