• Mailo

Min dotter blir 1 år

Min dotter blir 1 år nu snart, har köpt mycket utvecklings leksaker o sådant. Men jag känner att jag vill också ge henne något speciellt, halsband fick hon av min allra käraste vän i dop present. Så det känns lite så där, har kollat på armaband och tex första örhängena, har ni något tips?

• Svar på tråden Min dotter blir 1 år
  • Anonym (det bästa!)

Små barn brukar fästa sig vid gosedjur, varför inte köpa det allra käraste gosedjuret, som hen kommer ag dräpa med dig hela barndomen? Jag har en som är vuxen, men den nallen sitter fortfarande på hennes säng!

• Anonym (det bästa!)

Förlåt för stavfelen! "släpa efter sig", skulle det stå.

• Zinken

Köp ett sånt där berlock armband, kanske inte så kul nu för henne men om du ger henne en ny berlock varje år, kanske något som symboliserar det året på något sätt så kommer det ju vara en fin sak för henne när hon blir äldre.

• Anonymamamma
    Zinken skrev 2018-05-06 13:56:34 följande:

Köp ett sånt där berlock armband, kanske inte så kul nu för henne men om du ger henne en ny berlock varje år, kanske något som symboliserar det året på något sätt så kommer det ju vara en fin sak för henne när hon blir äldre.

Precis vad jag tänkte föreslå! Det hade jag ett och jag älskade det! Och gör fortfarande såklart.. :)
  • Mailo
    viseversa skrev 2018-05-06 13:36:04 följande:

Vad ska hon med örhängen till! Halsband är betydligt bättre.

Ja dagen kommer ju då hon kanske vill ta hål i öronen?
  • Mailo
    Anonym (det bästa!) skrev 2018-05-06 13:40:18 följande:

Små barn brukar fästa sig vid gosedjur, varför inte köpa det allra käraste gosedjuret, som hen kommer ag dräpa med dig hela barndomen? Jag har en som är vuxen, men den nallen sitter fortfarande på hennes säng!

Hon har en kanin som de även står hennes namn på som är de absolut käraste hon har redan. Hihi
  • Mailo
    Zinken skrev 2018-05-06 13:56:34 följande:

Där sa du något! Perfekt, haft något sådant i bakhuvudet. Super tack
Svar på tråden Min dotter blir 1 år