38 grader feber efter maten (huvudsakligen) - vad kan det vara?
Hej,
Jag har i ca en veckas tid, fått ca 38 graders feber (37.7.38.4) en eller flera gånger på dagen, ibland långvarigt och ibland kortare. Oftast kommer detta strax efter måltid. Men ibland har det även varit direkt på morgonen.
Jag känner då också en mycket lätt sjukdomskänsla, men inte alls som när man har influensan etc.
Sist det kändes så här (fast värre) hade jag blindtarmsinflammation, men nu är den borttagen.
Jag har kopparspiral, så jag borde inte vara gravid. Ska dock kolla detta asap för säkerhets skull.
Någon som känner igen sig?
OBS!
Eftersom så många på FL underskattar trådstartarnas fattningsförmåga, tramsar kring oegentligheter mm vill jag först klargöra att jag kommer gå till läkaren och utreda detta (inflammatoriska värden, sänka, blodsocker mm). Vidare vill jag klargöra att jag inte har några som helst anspråk på att Familjeliv.se eller forumanvändare på något sätt ersätter medicinsk kompetens... + alla andra förklaringar och disclaimers som kan behövas :) Så inga kommentarer om "vad skriver du här för, gå till doktorn" etc.´Tack på förhand för visad respekt och omdöme.