Allt är så himla individuellt. Min partner gillar när jag rör mig fram och tillbaks när jag rider. Samma här, så det är ju prima.
Tips där:
- Samtidigt som du rider kan du med en hand massera dig själv, andra går att sträcka bak för att hålla om hans pungkulor eller försiktigt massera eller bara trycka lite mot hans mellangård. Alla gillar det säkert inte, men alla jag mött har gått bananas över det.
Missionären behöver ju inte vara att man bara ligger där och ligger. Du kan variera den så himla mycket. Det är fullt möjligt att gunga mot honom, höjer du höfterna lite så kommer han åt bättre.
Några tips här:
1) Lägg exempelvis ditt vänstra ben över hans vänstra axel, medans ditt högra ben ligger mellan hans ben. Kroppen vrids lite och han kommer åt väldigt bra därifrån. Väldigt bra.
2) Lägg bägge ben över hans axlar. Skönt, men enligt mig inte i närheten av föregående exempel.
Några tips om oralsexet:
(om du vill utföra sådant alltså
)
1) Låt ena handen hålla om pungen, 2 av dina fingrar hamnar då i perfekt läge för mellangården. Du kan trycka/massera där, samtidigt som du runkar eller suger av.
2) Med andra handen kan du hålla runt roten, samtidigt som du suger eller runkar (om du inte håller om pungen och då har en hand ledig). Funkar typ som en penisring.
3) Blöta ner ordentligt. Desto mer glid, desto bättre. Sen kan du ju själv testa vad som funkar bäst; saliv, glidmedel, kokosolja... finns många alternativ.
4) Runka med glidmedel samtidigt som du slickar/suger på pungen samtidigt som du masserar/trycker mot mellangården.
5) Om du ligger på mage och han står på knä så kommer du komma åt väldigt bra, du kan gunga och slipper få ont i nacken. Samtidigt får du stöd för armbågar så du slipper onödig värk i dem om han är uthållig.
Och se till så att du inte blir bortglömd! Din lust är också viktig. Var inte rädd för sexleksaker och fantasier.