Är det sjukt att vilja gå på gangbang-klubb?
Jag har länge funderat på och fått en starkare och starkare lust att delta i ett gangbang.
Jag funderar nu på att åka till Tyskland där det finns speciella klubbar där man kan betala för att få vara med i gangbangs med horor och porrstjärnor, tex www.erlebniswohnung.com
Är detta sjukt eller onormalt?
Så här skriver en på Flashback som varit där:
När jag kom in var Becci i full gång. Jag blev snabbt hård och kastade mig in i leken. Becci hälsade glatt när hon såg ett nytt ansikte och visade sin uppskattning genom att halsknulla sig själv med min kuk. Eftersom jag aldrig varit där tidigare eller hört talas om Becci, visste jag inte riktigt vad som gällde men förstod snabbt att det var bara att köra på hur hårt man ville. Hansknullade henne några minuter innan jag och en annan kille bytes av så jag fick känna även på fittan. Tyvärr hade hon varit igång ett tag när jag kom, så efter ca 10 minuter kom en annan tjej in och sa att det var dags att byta av.
Jag gick och duschade och när jag kom ut var den andra tjejen redan omringad av ett tiotal män. Jag gav det några minuter vid sidan av innan jag tog för mig och blev avsugen. Hon var kåt, men inte lika hardcore som Becci. En blond tjej, minns tyvärr inget namn. Fick tillslut plats över henne och knullade henne missionären och kom medan hon spände ögonen i mig och stönade för bara mi