• Marre46

Vill träffa en man i smyg

Hej!

Jag har fantiserat i många år om att ha sex med män.

För 2 år sedan var jag hemma hos en äldre man som jag prövade att suga. Var superhärligt.

Sedan har jag velat ta det vidare att träffa andra män, men har inte vågat ta steget och jag har haft mycket ångest gentemot min fru och familj.

Sedan ångest mot mig själv jag har alltid sett mig som manlig, hetro. Trotts mina fantasier.

Men innerst inne vill jag träffa en man för ett diskret sexuellt kk förhållande med.

Men vet inte hur och var jag ska kunna hitta någon och hur jag ska hitta mod.

Tacksam för förslag.

• Svar på tråden Vill träffa en man i smyg
  • Anonym (.)

Ja va ska man säga, otrohet är väl inte vidare bra.... Du borde ha dåligt samvete.

Tja, ja du är inte hetero om du vill ha sex med killar. Svårare än så är det inte. Tyvärr så kände jag likadant när jag erkände för mig själv att jag var bisexuell. Kunde inte förlika mig med bilden i huvudet på en bög. Jag är dessutom ganska manlig av mig, håller ofta på med kraftiga verktyg, stora byggprojekt, bil o mc...

Tyvärr finns det ju väldigt få homosexuella män i offentliga sammanhang som är manliga. Det känns som de flesta i tv t.ex. är som Tony Irving, Pekka Heino, eller Jonas Gardell är väldigt gay/feminin i sättet. Irl upplever jag att mindre än 1/3 av alla som är bi eller gay är så stereotypa som på tv. Du kan säkert fortsätta vara manlig och samtidigt vara bisexuell.

Det finns väl typ 10000 kontaktannonser för män som söker män på bodycontact. Sen finns qruiser, där det brukar vara typ 100 stycken online inom nån mil från mig, eller appen grindr där det brukar finnas massa lättfotade killar inom en kvart med bilen. Det är ju onekligen inte svårt att hitta gaykillar för sex måste jag säga.

• Anonym (...)

1) Du verkar vara bisexuell.

2) Man ska ALDRIG vara otrogen! Antingen frågar du frugan om det är okej och därefter om hon godkänner det har sex med en man eller så skiljer du dig först och därefter har du sex med en man. Eller så håller du det bara som en fantasi. Man ska aldrig vara otrogen. Lite jävla moral måste man väl ha i kroppen?

• Anonym (...)

Hoppas du inte var tillsammans med din nuvarande partner när du hade oralsex med den där äldre mannen...

• Fritz08

Kan du inte ta upp kontakten med den äldre mannen?

• Anonym (Var försiktig)

Var rädd om dig själv och din fru och familj. Och din blivande älskare och hans eventuella familj.

Jag ansluter mig till de med åsikten att vi inte ska vara otrogna, men vi är människor och otrohet händer ofta. Vi lever så länge friska och vi förändras.

Jag var gift länge med allt tråkigare mobilsurfande och sur hustru. Borde varit otrogen faktiskt, det var rent slöseri på kärlek att inte vara otrogen i den relationen.

För bisexuella finns ytterligare en tabu-gräns och jobbiga konsekvenser.

Om du inte kan få utlopp för din fantasi med porr/runk så föreslår jag ytterst diskret jakt efter likasinnad. Träffas sällan och väv in honom som en kompis i din perifera vänskapskrets.

Svar på tråden Vill träffa en man i smyg