Anonym (FeederByNature) skrev 2018-10-06 09:21:20 följande:
Jag ska nog inte ge mig in i någon försvarsdiskussion, men det finns många sätt att leva på. Vissa bra, andra sämre. Någon vill röka ett paket cigaretter om dagen, en annan struntar i hastighetsbegränsningar.. Många val folk gör påverkar ens egen eller andras hälsa. En del kan röka tills de är 90 år, andra kan köra för fort förbi skolor en hel livstid utan att någon skadas. Skulle alla följa gällande rekommendationer rörande motion, kost och rättfärdighet så skulle det bli tråkigt, eller hur :). Om man gillar mat och gillar en större kvinna så är ju det härligt för dem/de som gillar det.
Våran våg går bara till 150 kg, så vi har inte jättekoll på vikten mer än att vågen visar ett felmeddelande i displayen.. Sexet är helt underbart, eftersom vi båda gillar att hon är kraftig. Hon är av afrikansk härkomst, så hon lägger nästan bara på sig runt höfter, lår och rumpan. Eftersom jag gillar det så blir ju sexet och allt där om kring väldigt härligt.
Du har haft tur som en tok och gjort ett enastående kap, helt klart.
Kom en gång i kontakt med en afrikansk tjej inom jobbade vården. Hon behövde ordentligt med kraft för att förflytta sin stora härliga kroppshydda, vilket syntes på rörelserna. Hon hade dessutom världens finaste personlighet, med massor med obotlig optimism, glädje och humor som smittade av sig, men hon var naturligtvis inte singel.
Hur lyckades du finna din tjej?