• Anonym (StortÄrVackert)

Någon som varit feeder?

Hej!

Tänder på tanken att bli min kommande tjejs feeder.

Komma hem med familjepizzor, chokladkartonger, donuts och andra härliga bakverk till henne.

Se på när hon äter och se hur stor och fin hon blir. Älskar BBW och ännu större kvinnor!

Runkar alltid till BBW:s.

Någon som varit feeder eller varit den som tagit emot godsakerna?

• Svar på tråden Någon som varit feeder?
  • Anonym (FeederByNature)

Tjenare!
    Hittade den här tråden nu, lite sent kanske...

Det du beskriver är ganska härligt, om det sker på bådas villkor.
    Min sambo älskar att laga mat, och att äta mat jag lagar. Hämtmat är också på favoritlistan, så mycket av vår tid går till att prata om, laga och äta mat.
    Jag ger henne gärna mat och hon tar gärna emot, och att hon lägger på sig gör ingenting (hon är mer än dubbelt så tung som jag, och jag är av normalvikt). Man måste vara beredd på att kläderna blir trängre och behöver bytas ut, och att tjejen man ger mat inte kan röra sig lika snabbt som förr.. 

Men visst, att komma hem med en familjepizza som går åt utan att man själv hinner smaka är härligt :). 

• Anonym (T)
    Anonym (FeederByNature) skrev 2018-10-05 20:02:49 följande:

Tjenare!

Hittade den här tråden nu, lite sent kanske...

Det du beskriver är ganska härligt, om det sker på bådas villkor.

Min sambo älskar att laga mat, och att äta mat jag lagar. Hämtmat är också på favoritlistan, så mycket av vår tid går till att prata om, laga och äta mat.

Jag ger henne gärna mat och hon tar gärna emot, och att hon lägger på sig gör ingenting (hon är mer än dubbelt så tung som jag, och jag är av normalvikt). Man måste vara beredd på att kläderna blir trängre och behöver bytas ut, och att tjejen man ger mat inte kan röra sig lika snabbt som förr.. 

Men visst, att komma hem med en familjepizza som går åt utan att man själv hinner smaka är härligt :). 

Vad väger hon nu?

Hur är sexet?
  • Godisbuske

Sjukt beetende att driva sin partner till fetma, sjukdom och tidig död. Men är ni lyckliga, så visst. Så länge man inte påtvingar någon sina sjuka fantasier så är det väl okej.

Jag ska nog inte ge mig in i någon försvarsdiskussion, men det finns många sätt att leva på. Vissa bra, andra sämre. Någon vill röka ett paket cigaretter om dagen, en annan struntar i hastighetsbegränsningar.. Många val folk gör påverkar ens egen eller andras hälsa. En del kan röka tills de är 90 år, andra kan köra för fort förbi skolor en hel livstid utan att någon skadas. Skulle alla följa gällande rekommendationer rörande motion, kost och rättfärdighet så skulle det bli tråkigt, eller hur :). Om man gillar mat och gillar en större kvinna så är ju det härligt för dem/de som gillar det. 

Våran våg går bara till 150 kg, så vi har inte jättekoll på vikten mer än att vågen visar ett felmeddelande i displayen.. Sexet är helt underbart, eftersom vi båda gillar att hon är kraftig. Hon är av afrikansk härkomst, så hon lägger nästan bara på sig runt höfter, lår och rumpan. Eftersom jag gillar det så blir ju sexet och allt där om kring väldigt härligt. 

• Anonym (Drömmer om att bli feeder!)
    Anonym (FeederByNature) skrev 2018-10-06 09:21:20 följande:

Jag ska nog inte ge mig in i någon försvarsdiskussion, men det finns många sätt att leva på. Vissa bra, andra sämre. Någon vill röka ett paket cigaretter om dagen, en annan struntar i hastighetsbegränsningar.. Många val folk gör påverkar ens egen eller andras hälsa. En del kan röka tills de är 90 år, andra kan köra för fort förbi skolor en hel livstid utan att någon skadas. Skulle alla följa gällande rekommendationer rörande motion, kost och rättfärdighet så skulle det bli tråkigt, eller hur :). Om man gillar mat och gillar en större kvinna så är ju det härligt för dem/de som gillar det. 

Våran våg går bara till 150 kg, så vi har inte jättekoll på vikten mer än att vågen visar ett felmeddelande i displayen.. Sexet är helt underbart, eftersom vi båda gillar att hon är kraftig. Hon är av afrikansk härkomst, så hon lägger nästan bara på sig runt höfter, lår och rumpan. Eftersom jag gillar det så blir ju sexet och allt där om kring väldigt härligt. 

Låter helt underbart. Drömmer om stor kvinna som rider och dominerar mig i sängen. Hon får gärna vara så stor att hon förflyttas med lift. Vill komma hem med godsaker till henne och sex på när hon äter dem.
  • Anonym (Anon)
    Anonym (Drömmer om att bli feeder!) skrev 2018-10-06 09:36:14 följande:

Låter helt underbart. Drömmer om stor kvinna som rider och dominerar mig i sängen. Hon får gärna vara så stor att hon förflyttas med lift. Vill komma hem med godsaker till henne och sex på när hon äter dem.

En rent praktisk fundering; om hon blir så stor att hon behöver förflyttas med lift, hur tusan ska hon klara av att rida dig?

Jag är själv någonstans emellan knubbig och tjock efter att ha lagt på mig en del. Märker definitivt att vissa aspekter av sex blir meckigare/mer ansträngande när man väger mer..
  • Anonym (T)
    Anonym (Anon) skrev 2018-10-06 09:56:22 följande:

En rent praktisk fundering; om hon blir så stor att hon behöver förflyttas med lift, hur tusan ska hon klara av att rida dig?

Jag är själv någonstans emellan knubbig och tjock efter att ha lagt på mig en del. Märker definitivt att vissa aspekter av sex blir meckigare/mer ansträngande när man väger mer..

Jag är man och uppskattar sex med en mullig kvinna. Rumpan och höfterna får gärna vara riktigt stor/stora. Min erfarenhet är att sex i de flesta positioner funkar bra så länge kvinnan själv vill (och mannen inte har extremt liten).

Mulligt för mig är ca 10-25kg övervikt.

Vad är det som blir meckigt för dig?
  • Anonym (Anon)
    Anonym (T) skrev 2018-10-06 10:16:53 följande:

Jag är man och uppskattar sex med en mullig kvinna. Rumpan och höfterna får gärna vara riktigt stor/stora. Min erfarenhet är att sex i de flesta positioner funkar bra så länge kvinnan själv vill (och mannen inte har extremt liten).

Mulligt för mig är ca 10-25kg övervikt.

Vad är det som blir meckigt för dig?

Det låter betryggande ! Kan vara så att jag upplever det så utifrån att jag inte hunnit vänja mig vid min nya kropp, känner mig klumpigare än jag gjorde innan och upplever att låren blir ruskigt trötta av att just rida.

Framförallt baklänges om mina fötter ska vara mot madrassen/golvet. Jag gillar också att ha mina ben över hans axlar samtidigt som han böjer sig ner/fram mot mig men med 15 kgs övervikt känns det som att magen är i vägen. Stå på knä på golvet känns i knäna på ett helt annat sätt än tidigare.

Inte lika skönt och avslappnat helt enkelt men alla är vi olika !
  • nyfikenSthlm

Hej @trådskaparen (Stort Är Vackert)?

Jag är journalist och ska göra ett reportage om feeding, och du verkar ju vara precis en sådan. Jag skulle jättegärna få kontakt med dig för att höras mer och få intervjua dig för mitt reportage.

Du får jättegärna maila mig på oskaremanuelalex@gmail.com

Med vänlig hälsning,

O

• Anonym (BBW admirer)
    Anonym (FeederByNature) skrev 2018-10-06 09:21:20 följande:

Du har haft tur som en tok och gjort ett enastående kap, helt klart.

Kom en gång i kontakt med en afrikansk tjej inom jobbade vården. Hon behövde ordentligt med kraft för att förflytta sin stora härliga kroppshydda, vilket syntes på rörelserna. Hon hade dessutom världens finaste personlighet, med massor med obotlig optimism, glädje och humor som smittade av sig, men hon var naturligtvis inte singel.

Hur lyckades du finna din tjej?

Lång historia.... Det började i en bar på Frankfurts flygplats där jag tog mod till mig och sa hej.. Vi pratade lite och bytte kontaktuppgifter, sen blev det ett distansförhållande som djupnade ganska snart. På den vägen blev det :). Väldig tur och jag ångrar inte att jag tog mod till mig och pratade med henne.. 

Svar på tråden Någon som varit feeder?