• Anonym (voyeur)

high cut string baddräkter/bodysuits är så jävla sexigt, vill köpa till tjejen.

Badsäsongen är snart igång och det får mig alltid att bli kåt på tanken av tjejer i high cut string baddräkter och bodysuits/lingerie. Så jävla sexigt, blir vrålkåt av det. Tänder på det så mycket att det enda jag runkar till just nu (och som jag skäms av lite för att det är så konstigt lol) är youtube videos på tjejer som visar sina try ons på high cut string dräkter. Kan nästan inte sluta.

Tänkte överraska tjejen med att köpa några sådana till henne, jag är ju dock kille och har ingen koll på att köpa tjej-kläder så är det någon här som gillar att ha på sig sånt ge mig lite tips? Det skulle vara jättesnällt :)

• Svar på tråden high cut string baddräkter/bodysuits är så jävla sexigt, vill köpa till tjejen.
  • Anonym (Tjej)

Vad menar du med bodysuits? Bild?

• Anonym (H)

Du bör ju ha i åtanke att bara för att du tycker det är sexigt så betyder det inte att hon tycker om det.. Jag skulle aldrig vilja visa så jävla mycket röv bland folk som man gör i såna trosor/baddräkter.. Röven ser ju fem meter lång ut. Hon kanske inte alls känner sig bekväm i det, så det får du ju som sagt ha i bakhuvudet när du köper sånt där.. Vi bor ju trots allt i blyga tillbakadragna Sverige och inte på playan i Miami där folk älskar att visa upp sig.

• Anonym (voyeur)
    Anonym (H) skrev 2018-05-09 04:59:38 följande:

Du bör ju ha i åtanke att bara för att du tycker det är sexigt så betyder det inte att hon tycker om det.. Jag skulle aldrig vilja visa så jävla mycket röv bland folk som man gör i såna trosor/baddräkter.. Röven ser ju fem meter lång ut. Hon kanske inte alls känner sig bekväm i det, så det får du ju som sagt ha i bakhuvudet när du köper sånt där.. Vi bor ju trots allt i blyga tillbakadragna Sverige och inte på playan i Miami där folk älskar att visa upp sig.

Det självklart mest till sovrummet ;) hon är väldigt ug och tänder på det, köper jag något och beordrar henne sätta på sig det för sex så gör hon det för hon gillar det.

om hon skulle gilla det så mycket att hon vill använda dom att bada med är det bara ett nice plus för mig, inget måste. bara nice att göra massa män avis på stranden :D
  • Anonym (Sötablygavackratjejen)
    Anonym (H) skrev 2018-05-09 04:59:38 följande:

Vi bor ju trots allt i blyga tillbakadragna Sverige och inte på playan i Miami där folk älskar att visa upp sig.

Jag tycker för min del att "blyga tillbakadragna Sverige" är rätt mycket för att visa upp sig

Ts skulle du kunna länka till såna där kläder, vill veta hur de ser ut

• Anonym (voyeur)
    Anonym (Sötablygavackratjejen) skrev 2018-05-09 13:55:27 följande:

Ts skulle du kunna länka till såna där kläder, vill veta hur de ser ut

Typ sånt här

Anonym (voyeur) skrev 2018-05-09 13:57:53 följande:
    Typ sånt här
    Aha, tyckte inte de va särskilt fint men man tycker ju så olika Glad
  • Anonym (voyeur)
    Anonym (Sötablygavackratjejen) skrev 2018-05-09 14:08:31 följande:

Aha, tyckte inte de va särskilt fint men man tycker ju så olika 

Själv så blir kuken jävligt hård av det.

Någon tjej som vet var man köper sånt här!?!?!
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (voyeur) skrev 2018-05-09 18:54:02 följande:

Själv så blir kuken jävligt hård av det.

Någon tjej som vet var man köper sånt här!?!?!

Så gräsligt fult, skulle aldrig vara med någon kille som har så dålig smak att han gillar detta
  • Anonym (Sluta döma)

Här kommer två jag hittade! Vet ej om kravet är string annars har HM high cut också :)

Jag är tjej och tycker det kan vara snyggt ;) ha det fint!

• Xconix
    Anonym (Mmm) skrev 2018-05-09 19:14:05 följande:

Så gräsligt fult, skulle aldrig vara med någon kille som har så dålig smak att han gillar detta

Så du skulle göra slut med en kille om han visade sig inte ha samma baddräkt-smak som du? Haha, undra hur bra dina förhållanden håller.
  • Anonym (voyeur)
    Anonym (Sluta döma) skrev 2018-05-09 19:26:42 följande:

Här kommer två jag hittade! Vet ej om kravet är string annars har HM high cut också :)

Jag är tjej och tycker det kan vara snyggt ;) ha det fint!

Tack så mycket för tipset, får nog bli en sån men hoppas på att jag hittar något som visar mer rygg och tightare string. Gillar när det ser 90-taligt ut. Gud va härligt det ska bli min tjej puta och skaka rumpan med en sån. Hon är riktigt bra på att twerka ;)
  • Anonym (Men snark.)
    Anonym (voyeur) skrev 2018-05-09 21:02:53 följande:

Gud va härligt det ska bli min tjej puta och skaka rumpan med en sån. Hon är riktigt bra på att twerka ;)

Intresseklubben antecknar.
Svar på tråden high cut string baddräkter/bodysuits är så jävla sexigt, vill köpa till tjejen.