• Äldre 9 May 20:50
    3245 visningar
    5 svar
    5
    3245

    Hade på känn att vattnet skulle gå?

    Jag har fått för mig att jag inte kommer gå tiden ut denna graviditet och tänker ofta ?nu går vattnet? men det händer ju aldrig.

    Tänkte höra om någon av er har haft på känn att vattnet skulle gå och att det gjorde det?

  • Svar på tråden Hade på känn att vattnet skulle gå?
  • Äldre 9 May 21:18
    #1

    Två av mina förlossningar startade med att vattnet gick men jag visste/kände inte något speciellt alls innan.

  • Äldre 9 May 21:24
    #2
    SANOJ skrev 2018-05-09 20:50:56 följande:

    Jag har fått för mig att jag inte kommer gå tiden ut denna graviditet och tänker ofta ?nu går vattnet? men det händer ju aldrig.

    Tänkte höra om någon av er har haft på känn att vattnet skulle gå och att det gjorde det?


    Mitt vatten gick på kvällen den dagen som min man opererade bort sin blindtarm. Jag sa hela dagen att bebisen får vänta till detta är över, men tänkte att det säkert skulle sätta igång. Vattnet gick tre timmar efter att min man ringde och sa att allt gått bra ;) så jo, jag kände det på mig under dagen, men vet inte om det hade blivit så om inte min man blivit sjuk. Jag tror faktiskt att det satte igång pga stressen.
  • Äldre 9 May 21:28
    #3

    Jag kände ingenting innan. Det bara kom helt plötsligt.

  • Äldre 10 May 11:15
    #4

    Kände inget, men mitt vatten gick aldrig utan de tog hinnorna på förlossningen.

    Kände dock inget alls nån gång, inga sammandragningar ens. Värkarna drog bara igång från ingenstans när det väl började.

  • Äldre 10 May 20:14
    #5

    Inga som helst känningar innan för min del. Vaknade av att jag tyckte det knäppte till i låret och när jag gick upp började det sakta sippra vatten

Svar på tråden Hade på känn att vattnet skulle gå?