• Jennyjenka

Nidblödning? Mens? Missfall?

Hej, jag undrar lite om nidblödning.. Jag tog bort spiralen i början av januari och inte fått mens sen dess. Veckan före valborg fick jag en kraftig mensvärk, jag hyperventilera och gjorde verkligen asont! Sen måndag (valborg) fick jag ägglossning flytning.. Alltså ca 9 dagar sedan nu. Idag började jag blöda. Hade som mensvärk igår. Men det är lite konstigt jag ringde gynmottagningen i veckan och den värk jag hade den veckan innan trodde hon jag pratade med berodde på att slemhinnan i livmodern hade blivit "normal" igen. Men jag tycker inte det riktigt stämmer.. Eftersom flytningen var som den var.. Men men.. Jag blöder nu men är inte mängder. Innan jag använde spiral kom blodet alltid första dagen som en flytning och nu är det inte så, är färskt blod.. Inte kraftigt men lite flöd på såklart. Kan någon hjälpa mig tolka detta vore jag tacksam?! Hur ska man se skillnad? Varför ägglossning flytning.. Vad jag förstår så är ägglossningen 14 dagar innan mens och det stämmer inte om jag ska lita på flytningar.. Så vad tror ni?? Tacksam för svar denna gång.

Svar på tråden Nidblödning? Mens? Missfall?