• Anonym (ts)

Parfymerade trosskydd

Alltså vad är grejen med parfymerade trosskydd egentligen? På tex alldays förp står det typ "100% odourfree", pfft pyttsan, den privata regionen stinker som en svettig tonåring dränkt i billig parfym!! Är det bara jag som upplever det? Tillochmed byxorna osar ruttet kadaver... urk.

Någon som kan tipsa om bra trosskydd som är parfymfria?

• Svar på tråden Parfymerade trosskydd
  • Anonym (håller med)

Jag håller med. Jag blev nästan chockad när jag köpte mitt första paket efter de börjat med detta. Tänkte att nu kommer alla definitivt veta när jag har mens.

Bytte raskt till Libresse istället.

• Anonym (Parfym är skit)

Det är inte bara parfym i skiten. Det är plast som täpper till. Klorinblekt och massa andra gifter. Parfym, plast, klorin och andra kemikalier ska inte vara i närheten av fittan. Köp Lingonveckas trosskydd istället.

• Anonym (Usch ja)

Håller med. Lyckades hitta parfymfria på tex ÖoB. Libresse ångrar jag varje gång jag råkat köpa märket, oavsett om det är binda lr trosskydd.

• BuoBä

Det är så dumt så jag vet inte vad!

Och märkningen är usel. Folk undrar säkert vad jag håller på med när jag står och sniffar på alla kartongerna i butiken, men jag vill verkligen inte köpa fel.

• Anonym (overkligt)

Ja här är en till som fan stod som en fågelholk när jag insåg att de hade PARFYMERAT??!! trosskydden. Där är väl för fasiken det sista stället på jorden man vill ha onaturligheter o parfym?? Helt, totalt blown away.

Och ja, samma problem att hitta parfymfritt ibland. Får åka till olika affärer ju!
    Tänker alltid så förvånat när jag tittar på det stora utbudet med parfymerade: VEM; VEM??! är det som uppenbarligen köper alla dessa parfymerade bindor o trosskydd??

• Anonym (overkligt)
    BuoBä skrev 2018-05-11 08:57:03 följande:
    Och märkningen är usel. Folk undrar säkert vad jag håller på med när jag står och sniffar på alla kartongerna i butiken, men jag vill verkligen inte köpa fel.
    Haha, här är en sniffare till
  • JLES

Jag tycker inte om att använda parfymerade trosskydd/bindor/tamponger. Luktar sjukt kemiskt efter användning när det annars inte hade luktar nånting alls.. Drömmer

• Anonym (Kille)
    BuoBä skrev 2018-05-11 08:57:03 följande:

Amen!

Jag kände mig som en idiot när jag skulle köpa åt sambon, och var tvungen att fråga en annan stackars kund om hon förstod sig på märkningen.

Svar på tråden Parfymerade trosskydd