• Äldre 11 May 08:06
    1408 visningar
    7 svar
    7
    1408

    Kläder kläder kläder

    Gokväll! Hängde precis in ren tvätt i min garderob när det slog mig hur mycket kläder jag har...

    Räknade till fler än 50 par byxor, 22 koftor, 30 linnen, 25 klänningar och över 25 blusar. Ooops! Och det finns inte något jag känner att jag kan lägga undan. Konstigt.

    Hur mycket innehåller er garderob?

  • Svar på tråden Kläder kläder kläder
  • äldreo­chklok­are
    Äldre 11 May 08:14
    #1

    50 byxor! Jag är chockad Glad . Jag har nog 6 par byxor (+ några olika träningsbyxor ) 

    25 klänningar har jag men det är för att jag älskar klänningar, det är hundra gånger roligare att shoppa än andra kläder. 

    Koftor, kanske 5 st? Blusar? Nja, sånt använder jag nog inte direkt. Toppar har ag förstås en del, och linnen men 25 kommer jag inte upp i.

    Skor har jag nog ca 10 par och då menar jag alla, inräknat gummistövlar och badtofflor. 

  • Äldre 11 May 08:54
    #2

    Hatar att köpa kläder. Köper bara om jag verkligen MÅSTE. Använder BARA leggings och kjol. har väl va 8-9 tröjor jag använder ofta. Se4n har jag 6 par till som mest bara ligger. 5 koftor kanske. 

  • Äldre 11 May 09:10
    #3

    110 klänningar

    10-12 kjolar

    25-30 par olika byxor

    Säkert ett 30-tal toppar både långärmade och kortarmade

    6-7 blusar/skjortor

    7 korsetter (används som top)

    Ett gäng olika koftor och kavajer

    27 bh

    80 trosor

    Eehh.. Jag gillar kläder

  • Äldre 11 May 15:16
    #4

    Jag vet inte hur mycket kläder jag har nu men jag kommer ihåg den gången jag slängde 131 tröjor och 60 par byxor som jag hade tröttnat på att se och använda. Då hade jag ändå ganska mycket kläder kvar efter det. Helt sjukt.

    Nu försöker jag hålla nere antalet kläder jag har och inte köpa på mig så mycket.

  • Äldre 11 May 16:32
    #5

    Gött att fler är som jag!! ????????????

  • Äldre 11 May 16:34
    #6
    Chicic skrev 2018-05-11 16:32:25 följande:

    Gött att fler är som jag!! ????????????


  • Äldre 13 May 10:12
    #7
    +1

    Jag äger ännu bara fyra klänningar men det är fyra fler än de flesta män tänker jag. Jag kommer nog att öka på den mängden framöver.

Svar på tråden Kläder kläder kläder