• Anonym (En cyklare)

Kåt av att cykla

Som rubriken lyder. Blir ni kvinnor kåta av att cykla?

I vissa länder är det förbjudet för kvinnor att cykla, antar att det är för att man tror att alla kvinnor blir kåta av att ha en sadel gnidande mot musen. Förstår ju mycket väl att det inte är så enkelt men ändå.. Händer det att ni blir kåta av att cykla? Mer vid äldre ålder eller yngre ålder?

• Svar på tråden Kåt av att cykla
  • Anonym (Linn)

Jag har min cykel inne i hallen pga att dom blir stulna så lätt där jag bor. har en cyckelställning också så den står stadigt och inte välter då hallen är ganska smal. jag brukar lägga en handduk som är lite styv pga att den är nytvättad på sadeln och gnida och gnugga mig till en otroligt underbar orgasm, handduken gör orgasmen 100 gånger bättre. Blir kåt av tanken av en sån orgasm. ( gör samma på armstödet/ryggstödet på soffan också men cykeln är bäst )

Dock blir jag inte kåt av att cykla med typ jeans eller byxor på mig, dock kommer sommaren nu och det betyder klänningar och kjolar = musen nästan bar mot sadeln. Underbart.. jag är 25 år

• Anonym (Cleo)

Inte av att cykla, men på den tiden som man körde moped och den vibrerade lite härligt mellan benen när man körde så kunde det rinna till.

• Anonym (va?)

Nej verkligen inte. Tycker mest det gör ont och skaver så måste ha en mjuk sadel eller skydd. Säkert en kåt kille med pervotankar som undrar? Sätt dig på en själv så får du se? Pratar vi hästryggen kan det nog vara en helt annan femma. Tjejer och sin hästromantik har man ju förstått är något utöver det vanliga;)

• Anonym (va?)
    Jenna Eriksdotter skrev 2018-05-11 21:35:54 följande:

Att cykla får man ju bara ont i fittan av. Kan inte tänka mig att någon får igång lusten på det.

Eller hur????Skrikandes
  • Jenna Eriksdotter
    Anonym (va?) skrev 2018-05-11 21:52:40 följande:
    Eller hur????Skrikandes
    Man stönar ju för att man är trött av mjölksyra, inte för att man är kåt! =D
  • Anonym (va?)
    Jenna Eriksdotter skrev 2018-05-11 22:00:26 följande:
    Man stönar ju för att man är trött av mjölksyra, inte för att man är kåt! =D
    Ja eller hur;) Och allt flåsande är ju ansträngningen och all ljumsksvett som gör att man glider runt på sadeln oavsett man vill eller ejCool Inte fan blir man kåt, snarare blåmärken på klittan!!
  • Mella-Bella
    Anonym (Linn) skrev 2018-05-11 15:03:18 följande:

Jag har min cykel inne i hallen pga att dom blir stulna så lätt där jag bor. har en cyckelställning också så den står stadigt och inte välter då hallen är ganska smal. jag brukar lägga en handduk som är lite styv pga att den är nytvättad på sadeln och gnida och gnugga mig till en otroligt underbar orgasm, handduken gör orgasmen 100 gånger bättre. Blir kåt av tanken av en sån orgasm. ( gör samma på armstödet/ryggstödet på soffan också men cykeln är bäst )

Dock blir jag inte kåt av att cykla med typ jeans eller byxor på mig, dock kommer sommaren nu och det betyder klänningar och kjolar = musen nästan bar mot sadeln. Underbart.. jag är 25 år

Bara underlivet mot den torra handduken menar du?
  • Anonym (Oh, ja)

Cyklar alltid med klänning och utan trosor på sommaren. Gnider min fitta mot sadeln som blir våt av min fittsaft...

• Anonym (-)

Haha men nej, jisses.

Dock har jag haft många sex drömmar där man cyklar och gnider sig.. eller om det har varit en dildo på sadeln som man diskret sitter på genom staden ;)

Svar på tråden Kåt av att cykla