• Anonym (Nyfiken)

Womanizer insider out

Har en womanizer pro som jag verkligentycker är fantastisk! Är ändå lite nyfiken på något nytt och har sett att det finns en ny sort, Womanizer Inside out. Har någon testat? Är lite osäker om jag vågar göra det bättre än vad det är med den jag redan har, men är ju nyfiken?

• Svar på tråden Womanizer insider out
  • Anonym (Nyfiken)

Kul att någon svarade till sist. Beställde en W i helgen men fick precis mail om att den tagit slut och ska levereras senare. Längtar så mycket att få prova den!

Har du haft den vanliga modellen också? Hur är den i jämförelse?

• Anonym (Nyfiken)

Efter försening av leverans och annat som gjort att jag varit tvungen att vänta blev det igår kväll äntligen dags för ett första test av Inside out. Tror inte jag riktigt lyckades hitta rätt punkt med insidesdelen men det var ju ändå helt sjukt skönt med både insidan och den fantaskiska klitorisstimulansen jag ju känner igen sedan tidigare. Kändes som om jag efter en skön uppvärmning kom som i vågor och fick till sist avbryta för att jag fick huvudvärk, tror det var för att jag spände mig så mycket i hela kroppen.
    Den lär komma fram igen, det är en sak om är säker. Rekommenderas starkt!

• peterpe

Uppgraderade frugans Womanizer pro till en Inside out, som kom gör några dagar sedan. Hon tyckte den första var riktigt bra. Men denna är ännu effektivare och skönare säger hon.

Svar på tråden Womanizer insider out