• Anonym (Möbelsexaren)

Fåtölj eller liknande för sex

Skulle vilja köpa en snyggt designad fåtölj eller liknande som passar sig att ha sex i. Som dels passar till att sitta i och bli riden men där tjejen även kan stå på på knä eller alla fyra och bli tagen bakifrån. Möbeln skall givetvis vara riktigt snyggt och sobert designad. Pris helst under 25.000:-

Vill ha en riktigt snyggt designad möbel, ingen Ikeamöbel. Kanske skinn är att föredra, enklare att göra ren :)

Tips mottages tacksamt...

• Svar på tråden Fåtölj eller liknande för sex
  • Anonym (Hihi)

Ska du köpa en så dyr möbel i syfte att den ska bli nedsarrad, typ? Flört

• Anonym (Möbelsexaren)
    Anonym (Hihi) skrev 2018-05-14 20:11:21 följande:

Den måste ju inte vara så dyr, men snygga fåtöljer i skinn brukar ju sällan kosta under 20.000, ofta det dubbla.
  • Anonym (Hihi)
    Anonym (Möbelsexaren) skrev 2018-05-14 20:18:44 följande:
    Den måste ju inte vara så dyr, men snygga fåtöljer i skinn brukar ju sällan kosta under 20.000, ofta det dubbla.
    Snacka om att vara dedikerad! Lycka till! ;)
  • Pussan
    Anonym (Hihi) skrev 2018-05-14 20:11:21 följande:

Det kan väl inte finnas ett bättre syfte med en möbel än att ha sex i/på den?
  • Anonym (.)

Känns spontant som att du beskriver en säng eller en hörnsoffa med divan. Armstöden kommer väl till pass....

Annars måste jag ju säga att barstolen är en personlig favorit...

• Pussan
    Anonym (.) skrev 2018-05-14 23:47:56 följande:

Känns spontant som att du beskriver en säng eller en hörnsoffa med divan. Armstöden kommer väl till pass....

Annars måste jag ju säga att barstolen är en personlig favorit...

Mmmm att vika sig över en barstol och stå med rumpan högst och bli påsatt bakifrån!
  • Anonym (Möbelsexaren)
    Pussan skrev 2018-05-15 22:49:12 följande:

Mmmm att vika sig över en barstol och stå med rumpan högst och bli påsatt bakifrån!

Japp det är en favorit, har redan barstolar så det räcker och blir över ????

Soffa har jag det också, kanske en exklusiv bean bag vore något. Den kan nog utnyttja på en rad sätt ????
  • Mullbär

Hörnsoffa är awesome för doggy, man får bra stöttning o kan sära bra medan killen står på golvet, riktigt bra för hårda tag. Vi hade skinnsoffa från IKEA.. 

En fåtölj kanske blir lite begränsande, man behöver ju få plats ordentligt med benen vid sidan om ifall man vill rida sittandes.. Eller det funkar om den är bred eller om ni inte är så breda :D Det viktigaste tycker jag iaf är höjden på möbeln, för bekvämast möjliga ställning för båda, ifall du tänker dig att du ska stå medan hon är på alla 4 på möbeln.

• Anonym (Möbelsexaren)
    Dalkullan94 skrev 2018-07-19 09:58:56 följande:

www.gumtree.co.za/a-chairs/midrand/tantric-love-chair-special/1002239697220910354061309

Detta är vad du letar efter! Finns i många olika färger och material. Alltså både fake skinn å äkta!

Vet att jag sett den på amazon någon gång tidigare å tror dom kosta runt 16-18000kr där!

Funkar inte länken sök på google efter love chair eller sex chair å gå in på bilder!

Wow säger jag bara????????

Jo den hade varit väldigt fin men är lite överdrivet uppenbar :). Vill kunna ha släkten på besök också ;)
Svar på tråden Fåtölj eller liknande för sex