• Anonym (t20)

Hur fan gör man när man ska ligga med ny partner?!

Jag avslutade ett 4 år långt förhållande för några månader sedan p.g.a. att han slutade försöka och jag tappade känslorna.

Eftersom jag spelar rätt så mycket dataspel så träffar jag på många killar som ganska snabbt börjar visa sitt intresse för mig. Jag träffade på en kille för ca 2 månader sedan, och han är verkligen något speciellt (och jävligt snygg)! Han kommer ifrån ett annat europeiskt land och ska hälsa på mig om ca 1 månad.

Jag har bara varit med 2 personer på ett sexuellt plan, båda oskulder! Medan han varit med 6 tjejer.

Hur gör man när man ska ligga med någon första gången?! Jag och mitt ex hade tråkigt och meningslöst sex de sista året då vi knappt träffades. Hur ska jag göra för att inte vara tråkig?! Borde jag köpa några nya heta underkläder, eller borde jag köpa hem några leksaker?

• Svar på tråden Hur fan gör man när man ska ligga med ny partner?!
  • Anonym (.)
    Anonym (t20) skrev 2018-05-14 23:48:20 följande:

Jag avslutade ett 4 år långt förhållande för några månader sedan p.g.a. att han slutade försöka och jag tappade känslorna.

Eftersom jag spelar rätt så mycket dataspel så träffar jag på många killar som ganska snabbt börjar visa sitt intresse för mig. Jag träffade på en kille för ca 2 månader sedan, och han är verkligen något speciellt (och jävligt snygg)! Han kommer ifrån ett annat europeiskt land och ska hälsa på mig om ca 1 månad.

Jag har bara varit med 2 personer på ett sexuellt plan, båda oskulder! Medan han varit med 6 tjejer.

Hur gör man när man ska ligga med någon första gången?! Jag och mitt ex hade tråkigt och meningslöst sex de sista året då vi knappt träffades. Hur ska jag göra för att inte vara tråkig?! Borde jag köpa några nya heta underkläder, eller borde jag köpa hem några leksaker?

Sex tjejer är ju inte så mycket. Oroa dig inte. Ni kommer antagligen börja kyssas och då tar instinkterna över. Om ni tänder på varandra nu kanske ni till och med har sextat eller iallafall diskuterat sex? Då kanske du har fått reda på vad han tycker om och han kanske har fått reda på vad du tycker om.

Du kan ju "klä upp dig" om du vill men han uppskattar nog "dig" och inte en massa knussel bredvid. Glad
  • Anonym (Kul)

Första sexet har för mig alltid varit oplanerat hett och rätt snabbt överstökat - kyssar, hångel, av med kläder och sen går det på autopilot.

När man lärt känna varandra brukar jag fixa ljus och svag musik i sovrummet. God romantisk mat i kylen. Först duscha och skratta ihop, kanske hångel i duschen, sedan i sängen. Snacka lite och sedan brukar det hända. Kvar i sängen ca 1-2 timmar.

Vin och käk efteråt. Sen kanske en omgång i sängen igen eller kramas och sova.

• Anonym (Jane)

Haha, men NEJ! Du ska självklart inte köpa hem några leksaker eller överdrivna underkläder för det. Alltså, såklart du kan köpa nya underkläder - men inga överdrivet sexiga? Om inte tanken bara är sex? Om tanken är ett förhållande, så ska du ju inte krysta fram massa saker som inte är normalt och naturligt för dig... se till att vara ren och fräsch och inte ha några gamla granny panties på dig så kommer sexet komma naturligt :) Mvh/ gamertjej

• Anonym (E)

Som de andra säger, låt det komma naturligt. Ögonkontakt, tystnad, pirr i kroppen, kroppskontakt, kyssar, sen går det undan.
    Och om då tiden skulle ticka förbi utan att det blev något sex så kanske det bara inte fanns tillräckligt med kemi. 
    Skippa leksakerna, det är kanske lite overkill med tanke på att ni aldrig träffats förut och inte vet vad ni gillar eller känner varandra så bra osv, leksaker kan man köpa sen om det skulle bli mer av det. 
    Om du inte redan har underkläder hemma som du gillar och känner dig fin i så tycker jag absolut du kan köpa, men försök att inte göra en för stor sak av detta, då blir det som bäst.
    Glöm inte kondom.

• Anonym (t20)
    Anonym (.) skrev 2018-05-14 23:57:04 följande:
    Sex tjejer är ju inte så mycket. Oroa dig inte. Ni kommer antagligen börja kyssas och då tar instinkterna över. Om ni tänder på varandra nu kanske ni till och med har sextat eller iallafall diskuterat sex? Då kanske du har fått reda på vad han tycker om och han kanske har fått reda på vad du tycker om.

Du kan ju "klä upp dig" om du vill men han uppskattar nog "dig" och inte en massa knussel bredvid. Glad
    Nej 6 tjejer är inte så mycket, men det är ändå 4 mer än mig och jag vill inte att han ska tycka att jag är dålig i sängen eller något liknande. 

Ja, vi har sextat ganska mycket så jag vet på ett ungefär vad han vill ha i sängen och han vet vad jag vill ha. Och båda våra tankar om hur en partner ska vara i sängen är väldigt lika!
  • Anonym (t20)
    Anonym (Jane) skrev 2018-05-15 06:47:59 följande:

Haha, men NEJ! Du ska självklart inte köpa hem några leksaker eller överdrivna underkläder för det. Alltså, såklart du kan köpa nya underkläder - men inga överdrivet sexiga? Om inte tanken bara är sex? Om tanken är ett förhållande, så ska du ju inte krysta fram massa saker som inte är normalt och naturligt för dig... se till att vara ren och fräsch och inte ha några gamla granny panties på dig så kommer sexet komma naturligt :) Mvh/ gamertjej

Tanken först när vi väl började prata med varandra var bara att vi skulle ligga med varandra. Men ju mer vi pratade så började vi bygga upp något mer känslosamt. Vi har pratat med varandra varenda kväll sedan vi först snubblade över varandra. Och förra veckan droppade han -Jag älskar dig- bomben, som blev besvarad tillbaka. 

Haha nej precis, jag får kasta ut alla fula trosor jag äger Skrattande
  • Anonym (Mysigt)
    Anonym (t20) skrev 2018-05-15 08:14:44 följande:
    Nej 6 tjejer är inte så mycket, men det är ändå 4 mer än mig och jag vill inte att han ska tycka att jag är dålig i sängen eller något liknande. 
    Du får försöka göra det mysigt för honom. Kanske du kan rida honom.
    Förhoppningsvis får du bra råd av kvinnorna här. Är det prestationsångest för dig
  • Anonym (Mysigt)
    Anonym (t20) skrev 2018-05-15 08:14:44 följande:
    Du får försöka göra det mysigt för honom. Kanske du kan rida honom.
    Förhoppningsvis får du bra råd av kvinnorna här. Är det prestationsångest för dig
  • Anonym (Vet)

Lägg dig naken på rygg och säg välkommen in, glöm sen inte att jucka emot.

• Sharper

Slappna av. Jag kom från ett förhållande med värdelöst sex och hade dessutom bara haft sex med en person innan jag träffade min fästman. Första gången vi hade sex var inte den bästa gången för oss när man tittar tillbaka MEN för mig just den kvällen så var det det bästa sexet jag haft. Jag hade inga speciella kläder eller underkläder. Jag hade inte ens räknat med att det skulle bli sex, även om det var planerat att jag skulle sova över.

Svar på tråden Hur fan gör man när man ska ligga med ny partner?!