• Anonym (Kaninen)

    Kan dra ner ollonet hela vägen, men könsligt ollon ändå

    Hej

    Jag är 15 år och har ett problem och det är (känsligt ollon) jag kan dra mer min förhud hela vägen under ollonet, med eller utan erektion, Men mitt ollon är ändå känsligt, på internet står det att det är pga trång förhud, men jag får ju ner hela förhuden, Under sex eller oralsex så är det inga problem, men det är lite obekvämt när jag ska tvätta penisen när jag duschar och när jag drar ner förhuden och använder vatten och fingrarna för att rengöra så känns en obehaglig smärta. Hittar inget svar på internet så jag hoppas att någon skulle kunna hjälpa mig

  • Svar på tråden Kan dra ner ollonet hela vägen, men könsligt ollon ändå
  • Anonym (.)

    Tro inte allt du läser på Internet.

    Om förhuden är trång kan du inte dra ner den förbi ollonet i erigerat tillstånd. Du kan ju det, så då är väl inte förhuden trång?

    Känner du dig orolig prata med ungdomsmottagningen. Kan ju t.ex. vara en könssjukdom eller annat som orsakar smärtan.

  • Anonym (Kaninen)

    Ja men jag vet inte varför mitt ollon fortfarande är känsligt om jag inte har tråång förhud

  • Anonym (Weiron)

    Går att härda!
    Cabba ner skinnet i kalsongerna hela dagen.
    Planslip med 120 ner till 40 papper
    Skruvstäd som sista utväg
    Efter det pallar ollat vad som helst! - Lovar!!

  • Rudbeckius

    Det låter helt normalt, allt du skriver. Ollonet ska vara känsligt.

    Om du trots allt känner dig orolig uppsök läkare på din vårdcentral eller prata med skolans mottagning.

    Mina pojkar hade nog vågat prata med mig. Kan du snacka med pappa?

  • Anonym (12345)

    Ollonet är känsligt, helt normalt det viktigaste är att det går att dra bak och tillbaka vid erektion.
    Fastnar det så måste man åka in direkt då det stoppar blodtillförseln.

  • Anonym (Känslig)

    Förstår att det kan vara jobbigt, men ollonet är och ska vara känsligt. Det är det som gör sex skönt när man är upphetsad. Om man bara rör vid det kan det kännas obehagligt. Du kommer lära dig med tiden hur du ska hantera detta tror jag.

Svar på tråden Kan dra ner ollonet hela vägen, men könsligt ollon ändå