• Joline98

    Hjälp! Fel på min hund

    Hej..

    min mops löper och har gjort det två veckor, såg innan idag att något stack ut men tänkte inte mer på det. Nu hänger det ut som en pungkula.. det ser hemskt ut !! Är det någon som vet Vad detta kan vara ? E så rädd stt hon har ont eller att något är myvket farligt hon Beter sig som vanligt men Det har aldrig varit såhär innan när hon löpt. Snälla om någon vet de minsta lilla snälla hjälp!!

    / orolig å ledsen matte

  • Svar på tråden Hjälp! Fel på min hund
  • Ignoramus

    Det kan inte vara ett framfall? Oavsett ska du ta henne till veterinären för det där är ingen normal svullnad. :(

  • Scoops

    Omedelbart till veterinären! Framfall eller vaginal kollaps (det sista tog livet av min hund för ungefär ett och ett halvt år sedan).

  • Joline98

    Hej. Tack för er hjälp. Vi va hos veterinären igår och det var en godartad tumör och livmoder måste opereras bort.

  • viseversa
    Joline98 skrev 2018-05-17 18:16:22 följande:

    Hej. Tack för er hjälp. Vi va hos veterinären igår och det var en godartad tumör och livmoder måste opereras bort.


    Men det gick väl bra. Hade kunnat vara värre. Och då slipper ni löpen helt.
  • Anonym (Va hände)
    Joline98 skrev 2018-05-17 18:16:22 följande:

    Hej. Tack för er hjälp. Vi va hos veterinären igår och det var en godartad tumör och livmoder måste opereras bort.


    Oj läskigt, tur ni gick till veterinären och att du skrev här / blev orolig. Hoppas operation går bra och att hunden kryar på sig!
  • viseversa
    Anonym (Je) skrev 2018-05-17 19:36:49 följande:

    Gick väl bra? Du e rolig du.


    Det skulle vara ett ? efter. Men skickade för fort. Dryga människa.
  • Joline98
    Anonym (Va hände) skrev 2018-05-17 22:08:32 följande:

    Oj läskigt, tur ni gick till veterinären och att du skrev här / blev orolig. Hoppas operation går bra och att hunden kryar på sig!


    Anonym (Va hände) skrev 2018-05-17 22:08:32 följande:

    Oj läskigt, tur ni gick till veterinären och att du skrev här / blev orolig. Hoppas operation går bra och att hunden kryar på sig!


    Tack fina du!
Svar på tråden Hjälp! Fel på min hund