• Ekstrom15

Änglavakt?

Vsr med om en olycka tidigare imorse å Vill liskom ha lite tankar kring dehä då jag själv inte vet vad som hände eller vsd de va. Vet själv inte iallfall kort om olyckan som jag kallde inlägget, iallfall. Kort sagt, jag åkte longboard ner för en backe i typ 50km/h dör omkrin i en backe jag lovat att jag aldrig ska åka i för att den är för brant och svänger för mycke, dessutom för att de kan komma bildr. Jag bestämmer mig öfr att åka i den då jag har brottom vilket jag inte skulle gjort. Den jag åker för mycket ut i vägen anser ja då de finns bilar med, så ska svänga in lite åt kanten (vilket man INTE ska göra i hög fart)så själva plankan gungar från sida till sida vilket gör att jag inte kan stå på de så jah måste hoppa av mitt i backen. Vilket kag också gör. Fick skrapsår i pannan, höften, och sidan även ovansidan armen emellan armbåge och hand. Lite på låtet och sllt på höger sida, samma som när jag blev påkörd

Precis dör efter är det kring det jag undrar iallfall, precis när jag släpper taget om brädan känner jsg att jag hamnar frammåt men försvinner snabbt i svart. De liksom bubblar upp och allt blir otydligt. Jag vaknar på gräset på rygg med käna i vädret, precis som när jag blev påkörd för ett halv år sen och klarade mig utan nåra sår eller något brutet endast sjukt omt i axlen, oxå på brädan. Vaknafe åt samma hål och låg lå samma sättl, även ryggsäcken låg som den låg när jag vart påkörd å vaknade upp på gatan. Det konstiga är att jag låg åt motsatta hållet än jag åkte åt och min longboard låg upp och ner med hjulen upp i skyn åt det mltsatta hållet jag fantiskt åkte också längre upp än vad jag hoppade av, längre ner i gräs sluttningen när den borde åkt rakt fram eller svängt av in i hust längre frams häck. Jag kännde ingting, bara vakna å undrade vad fan som hände. Och jag vaknade på rygg med käna i vädret som vid när jag ju då blev påkörd.

Ställer mig strax där på upp, en bil kör för bi och allt liksm snurrar till. Min logik gällande det går inte ihop, hur fan det blev så. Jag låg längre ner i backen å närmee vägen än brädan som dessurom låg upp och ner? Dessutom har jag skarpsår i pannan, över delen av armen mellan hand och armbåge. Samt sida och sidan sv högten, höger sida. Samma som när jsg blev på körd. Kan ju inte glidit så jävla lågt eller asså va? Vet ju inte vad som hände heller. Det känns orimligt, jag ligger längre fram än brödan men aa, vill bara hs en förklaring. Hade jag änglavakt båda gångerna?kunde ju denna gången örligt flugit frammåt och slagit i huvet såpass att jag dött, hade mycke vikt på ryggen då jaf hade en hyfsat tyng rygga.

Isåfsll, ble jag som knuffad åt sidan och brädan bort sjluten så jag jag inte skulle snubba på den? Kan ju omöjligt stanna då ja va upp i jävligt hög frt, skulle den stanna skulle jag dratta ännu värre än jag gjorde. Det känns bara så ologist och vill ha lite förklaring till det hela för asså sa.

• Svar på tråden Änglavakt?
  • Ekstrom15

Ber om ursäkrt för att jag skriver fort och slarvit och inte röttar, men det är fullt upp i mitt huvud i nuläget.

Svar på tråden Änglavakt?