• Anzil
    Äldre 17 May 08:02
    996 visningar
    2 svar
    2
    996

    Om man piercar sitt ansikte och dessutom planerar tatuering i sitt ansikte - Är man osäker då?

    Hej!

    Skulle det kunna betyda att en person är osäker om denne piercar sitt ansikte väldigt mycket och dessutom planerar en tatuering. Skulle det som sagt kunna betyda att en person är osäker?

    Jag har en kompis som jag länge tänkt som en människa med osäkerhet i sig. Denna människan har en hel del piercing i sitt ansikte och dessutom planerar att tatuera sitt ansikte.

    Men det är inte just de grejerna som får mig att bli misstänksam.

    Det finns andra saker, som faktiskt gjort så att jag vill ha mer bekräftelse om det kan vara en av de grejerna som kan ha en stor betydelse av att man skulle kunna råka vara osäker.

    Tack för svar!

  • Svar på tråden Om man piercar sitt ansikte och dessutom planerar tatuering i sitt ansikte - Är man osäker då?
  • Äldre 17 May 08:37
    #1

    Nä, inte osäker, men en person som inte vill ha ett arbete där personen syns.

  • Äldre 17 May 09:30
    #2

    Jag kan förstå att piercingen och tatueringen kan vara ett skydd/mask för en osäker person. Det behöver så klart inte vara det för alla!
    Folk man möter ser "masken" och inte personen bakom.
    Ungefär som att folk använder en massa lager av smink. Skillnaden är dock att man kan sluta använda smink när man får lust, medans en tatuering är svårare att få bort.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Om man piercar sitt ansikte och dessutom planerar tatuering i sitt ansikte - Är man osäker då?