• mawi

    Vilket äl-test?

    Hej! Jag ska påbörja insemination snart. Barnmorskan sa att man ska välja tester som är enkelt... o rekommenderade sån som ger glad gubbe. Jag har nu beställt clearblue som antingen ger ring, gubbe (blinkande) eller en fast gubbe. Vad hade ni för tester? Man ska ringa på morgonen vid stegring så antar det är när gubben är fast då?

    ????

    Kanske hade sån som bara visat glad gubbe eller neg varit bättre ? Vad tror ni?

  • Svar på tråden Vilket äl-test?
  • LovisaM
    mawi skrev 2018-05-17 15:47:40 följande:

    Hej! Jag ska påbörja insemination snart. Barnmorskan sa att man ska välja tester som är enkelt... o rekommenderade sån som ger glad gubbe. Jag har nu beställt clearblue som antingen ger ring, gubbe (blinkande) eller en fast gubbe. Vad hade ni för tester? Man ska ringa på morgonen vid stegring så antar det är när gubben är fast då?

    ????

    Kanske hade sån som bara visat glad gubbe eller neg varit bättre ? Vad tror ni?


    Jag har använt clearblues digitala ägglossningstest som visar ring eller glad gubbe. Vid glad gubbe så ringer man kliniken.

    Har varit lätta att använda.
  • LovisaM
    mawi skrev 2018-05-17 15:47:40 följande:

    Hej! Jag ska påbörja insemination snart. Barnmorskan sa att man ska välja tester som är enkelt... o rekommenderade sån som ger glad gubbe. Jag har nu beställt clearblue som antingen ger ring, gubbe (blinkande) eller en fast gubbe. Vad hade ni för tester? Man ska ringa på morgonen vid stegring så antar det är när gubben är fast då?

    ????

    Kanske hade sån som bara visat glad gubbe eller neg varit bättre ? Vad tror ni?


    Har ibland testat både på morgonen och kvällen (dem dagar jag starkt misstänker att ägglossning kommer att ske).
Svar på tråden Vilket äl-test?