Mens, nidblödning eller missfall?
Hej. Är i full gång med bebisverkstaden.
Har inte en på dagen helt regelbunden mens men får mycket hjälp av olika appar jag använt ett tag nu. Och i samma veva som min mens skulle komma så kom det en liten blödning. I vanliga fall brukar min mens vara 4-5 dagar och ganska jämnt och rikligt flöde. Denna gång började den med bruna föytningar en dag, dagen efter trodde jag att mensen var igång och jag blötte typ som vanligt, möjligen lite mindre. Dock så dag 2 och 3, de nästkommande dagarna var det så otroligt lite att jag på 8 timmar inte äns fyllde en 3.del på tampongen. Var utan helt en dag för att sedan ha brun flytning på pappret under dagen när jag torkade mig. Och nu idag (dagen efter det) har jag haft riklig föytning under dagen.
Hade mensvärk på ?första mens dagen? precis som jag brukar. Men sen nu efter har det även fortsatt. Känns typ som mensvärk men sitter lite ut från mitten av magen och inte exakt samma typ av smärta.
Har tagit gravtest som visat negativt.
Kan mensen bara blivit konstig denna gång? Kan jag vara gravid ändå? Eller är det ett tidigt missfall?
Har inte kunnat släppa det helt trots att testen sagt sitt.