• Lilith81

    BF januari-19 och stannar på FL!

    Någon som vill följas åt?

    Vet att det finns grupper, men vill gärna följas åt här istället för Facebook

    Jag har bf 17 januari!

  • Svar på tråden BF januari-19 och stannar på FL!
  • Jennifer22

    Jag med, bf 27 januari! Hade varit kul att få kontakt här och ?i verkligheten?. Jag bor i Gbg, vart bor alla? ????

  • Laijna
    Jennifer22 skrev 2018-05-28 20:43:15 följande:

    Jag med, bf 27 januari! Hade varit kul att få kontakt här och ?i verkligheten?. Jag bor i Gbg, vart bor alla? ????


    Västerås här!
  • Magnolian89
    Jennifer22 skrev 2018-05-28 20:43:15 följande:

    Jag med, bf 27 januari! Hade varit kul att få kontakt här och ?i verkligheten?. Jag bor i Gbg, vart bor alla? ????


    Stenungsund här :)
  • Alehed90

    Måste bara fråga! Någon mer som inte känner sig gravid? Jag går in i vecka 8 imorgon och känner mig inte särskilt gravid alls! Vet att jag inte ska klaga, för då slår det säkert tillbaka.. Men trodde ändå att jag skulle känna det mer på något vis! Är det någon mer som väntar första barnet?

  • Jennifer22

    Jag med!!! Jag känner ingenting, alls! Jag vill typ bara dricka lemonad varje sekund men mer än det, inget alls!

  • Alehed90
    Jennifer22 skrev 2018-05-31 19:38:18 följande:

    Jag med!!! Jag känner ingenting, alls! Jag vill typ bara dricka lemonad varje sekund men mer än det, inget alls!


    Skönt att höra!! Vill bara att veckorna ska gå superduperfort tills man börjar känna något eller får lite mage! Har bokat in KUB-test 6 juli, längtar dit!!!
  • Nikhita

    Hej! Jag är gärna med också. Jag är troligtvis i vecka 7 med bf 23 januari. Känner inte heller så mycket av det ännu förutom att jag fått sluta med alla mediciner jag skulle behöva för pollen, förkylning mm. Så jag mår inte på topp just nu på grund av det.


    I don't worry cause everything's gonna be alright
  • Nikhita
    Jennifer22 skrev 2018-05-31 19:38:18 följande:

    Jag med!!! Jag känner ingenting, alls! Jag vill typ bara dricka lemonad varje sekund men mer än det, inget alls!


    Jag har också varit sugen på juice och sånt läskande :) annars har jag väl känt av ömma bröst emellanåt och lite ont i nedre delen av magen.

    Det är mitt andra barn. Har en dotter på 12 år sen ett tidigare förhållande.
    I don't worry cause everything's gonna be alright
  • Jennifer22
    Alehed90 skrev 2018-05-31 21:08:56 följande:

    Skönt att höra!! Vill bara att veckorna ska gå superduperfort tills man börjar känna något eller får lite mage! Har bokat in KUB-test 6 juli, längtar dit!!!


    Bokade in kub den 23/7, Woohoo!
  • Evelinama
    Myfeelings skrev 2018-12-16 02:04:18 följande:

    Hur går det för alla här? Bf 29 januari, längtan är stor!


    Hej! Ny i tråden, men håller med om att det är kul att veta hur det går för andra nu när det verkligen närmar sig! Jag har bf 24/1, längtar massor! Gick hem från jobb lagom till jul, får gå på graviditetspenning sista tiden så nu bara väntar jag, och väntar och väntar!
    Bökar runt massor, man känner att det är en större krabat därinne nu! :D Har även haft värkar från och till under dagarna sen ett par veckor tillbaka.. Det är så spännande att nu kan det verkligen ta fart när som helst den lille vill!
    Hur har du det nu mot sluttampen? Har du haft en bra graviditet?
Svar på tråden BF januari-19 och stannar på FL!