• Anonym (Hemlig present)

    Var köper man Emma Israelsson smycken?

    På hemsidan verkar det bara säljas på Smycka eller på postorder stämmer det? Har Smycka även dom dyrare smyckena som är i 18 karats guld och med ädelstenar eller måste man beställa smycket utan att ha sett det först? Är det bra kvalitet på smyckena?

    Jag ska naturligtvis kontakta EI men tror inte att dom har öppet en söndag och vill gärna veta nu.

  • Svar på tråden Var köper man Emma Israelsson smycken?
  • Anonym (ringring)

    på hemsidan är bara att beställa ,med leverans inom typ några dar

  • Anonym (ringring)

    Alltså hennes egen sida, såg inget om smycka på den. Finns hela hennes kollektion där, både silver samt 18k guld

  • Anonym (Hemlig present)
    Anonym (ringring) skrev 2018-05-20 15:34:28 följande:
    på hemsidan är bara att beställa ,med leverans inom typ några dar
    Anonym (ringring) skrev 2018-05-20 15:37:06 följande:
    Alltså hennes egen sida, såg inget om smycka på den. Finns hela hennes kollektion där, både silver samt 18k guld

    Tack men det såg jag redan att man kan beställa direkt på hemsidan. Jag skulle vilja se smycket och så vet jag inte storleken heller. Jag skulle vilja se vilken färg stenen har och om ringen är gedigen innan jag köper den. Smycka är tydligen återförsäljare men jag vet inte om dom har dyrare smycken i sitt sortiment i butik.
  • Anonym (ringring)

    Okej, Ja vet du inte storleken så blir det ju svårare. 
    Går ju att köpa hem och återsända om du skulle vara missnöjd.
    Du får nog vänta tills imån då och ringa smycka o kolla vilka modeller de har inne
    Lycka till :)

    Jag håller på att beställa diamantring från usa och det känns lite risky, men jag kommer gå på chansning och hoppas strl stämmer

Svar på tråden Var köper man Emma Israelsson smycken?