Hur snabbt skall man få stånd?
Hej!
Jag vill bara få bekräftelse om jag blivit skadad av onani.
När jag var femton fick jag till det med en tjej, men tyvärr. Så lyckades jag aldrig få upp den. Men det kan nog också bero på nervositet och samtidigt rädsla för könssjukdom. Vi hade inget skydd och jag blev helt plötsligt rädd och ville göra det med skydd. Så egentligen kan det nog bero på nervositet.
När jag var ungefär tjugo år. Så var det en annan dam. Egentligen fann jag inte henne attraktiv utan jag vart bara mest nyfiken på hur sex känns. Hon tog intransitiv och jag gick med på det. Men jag var mest nyfiken på hur det känns att ha sex, snarare än att jag egentligen ville göra det. Samma sak här, så fick jag aldrig upp det. Men antagligen beror det helt enkelt på att jag helt enkelt inte ville göra det.
Jag undrar om det är så för alla. Att man måste mysa lite i förväg för att få stånd.
Under dagen kan jag få erektion, utan närvarande av en kvinna. Så det är inte så att jag aldrig får stånd.
Men jag undrar om jag blivit skadad av onani eller om det helt enkelt är normalt att det kan ta en liten stund innan kroppen kommer igång.
Eller få alla stånd så fort de myser med en kvinna?
Tack för svar!