• stolt40

träffa en kvinna som faktiskt gillar sex

Jag tycker det är så svårt att i vuxen ålder träffa en kvinna som på riktigt gillar att ha sex... det var lättare i tonåren då alla tjejer var nyfikna och hämningslösa.
    men nu (jag är 40) så finns det ju ingen som gillar att ha sex på riktigt...
    Jag gillar analt, tänder på att se på porrfilm tillsammans, ta in andra personer i lekarna, gillar att ha sex på offentliga platser, mm 
    och vart har tjejerna som tänder på att suga kuk tagit vägen?
    vart finner man dessa fantastiska kvinnor i stockholmsdjungeln?
    har provat alla möjliga dejting-appar mm men det verkar som att alla är ute efter att man direkt ska flytta ihop och skaffa fler barn, allt ska vara så seriöst DIREKT...

• Svar på tråden träffa en kvinna som faktiskt gillar sex
  • Anonym (Hårt ofta)

Hmm... Jag tycker snarare det är tvärt om. Nu runt 40 så är kvinnorna kåtare än någonsin och gör allt möjligt roligt. Dp, analt, munsprut och sex närhelst man tar sig tid är mycket vanligare nu för mig än i yngre år med dom då jämnåriga. Så bilden du beskriver är raka motsatsen mot min upplevelse. (?) Däremot sex på allmän plats är det lite mer försiktigt med men det har väl att göra med större självmedvetenhet och risktänk som kommer med åldern. Yolo-mentaliteten är väl i starkare hos yngre, dock inte alltid.

• Anonym (Lasse_GB)

Har aldrig haft svårt att träffa kvinnor för skön och hemningslös sex utan krav på något seriöst. Swingersklubbar och LustKammaren och då och då någon kontakt via BC fungerar bra.

• Anonym (Rätt ställe)

Haha vilka kvinnor har du stött på egentligen? De flesta människor gillar väl sex??

Däremot kanske du ska söka dig till rätt plats. De som är på dejtingsajter vill förmodligen hitta nåt seriöst. Betyder ju inte att man inte gillar sex men om man bara får sånna anspelningar kan jag tänka mig att det inte upplevs så seriöst...

• Anonym (Lisen)

Kanske är det din personlighet som inte stämmer?

Kvinnor är inte knulldockor.

• Bjoer

Du får väl hitta folk som redan har barn och inte vill ha fler?

• Anonym (Örjan)

Min erfarenhet är att det är efter 40 som kvinnor blir riktigt kåta. Träffade redan som ung många mogna damer för kravlös sex. Har under mina år som swinger träffat många kvinnor över 40 som är helt hämingslösa när det gäller sex.

• CitronTulo

Är det jämnåriga tjejer eller yngre du letar efter?
    Är väl inte så vanligt att man som 40-årig kvinna vill skaffa barn tänker jag.. tvärt om så brukar ju en 40-åring större barn och mer frihet och återfunnen lust!
    Letar du på rätt ställen och på "rätt" sätt?

• Anonym (Lasse_GB)
    Anonym (Örjan) skrev 2018-05-22 11:27:17 följande:

Min erfarenhet är att det är efter 40 som kvinnor blir riktigt kåta. Träffade redan som ung många mogna damer för kravlös sex. Har under mina år som swinger träffat många kvinnor över 40 som är helt hämingslösa när det gäller sex.

Träffade så sent som förra torsdagen en helt hämningslös kvinna på drygt 45 på en liten klubb i Malmö. Där var det j-vlar åka av. GB med analsex. DP och tror faktiskt att några fick till en DPP också och det avslutades med ett fint Bukkake.
  • Anonym (Örjan)
    Anonym (Lasse_GB) skrev 2018-05-22 11:42:26 följande:

Träffade så sent som förra torsdagen en helt hämningslös kvinna på drygt 45 på en liten klubb i Malmö. Där var det j-vlar åka av. GB med analsex. DP och tror faktiskt att några fick till en DPP också och det avslutades med ett fint Bukkake.

Citysvingers och XXDark är också bra ställen för att stöta på hemningslösa kvinnor. Manhattan och någon mer klubb i Stockholm är också bra ställen om man vet när man skall gå dit. Har haft en hel del riktigt åka av träffar på Adam och Eva samt ParadiseSwings också. Har nu fast flickvän så den typen av träffar går jag inte på längre men vill inte påstå att flickvänen är direkt sexuellt hämmad på parkvällarna på Amante och Adam o Eva.
  • Anonym (amorora)

Det fullkomligt vimlar av kvinnor som älskar sex (speciellt runt 40)...med rätt person. För du kommer aldrig ifrån kvinnans krav på "attraktion".

De måste vara attraherade på rätt sätt. En kvinna väljer inte män av samma skäl som män väljer kvinnor. Så förmodligen är du på fel platser, har fel presentation eller så är du helt enkelt inte så attraktiv för kvinnor. Var bara tydlig med vad du söker så du inte ger falska intentioner. Kvinnor är överlag trötta på sexdrypande dårar på nätsajter.

• Anonym (A.)
    Anonym (amorora) skrev 2018-05-22 12:47:16 följande:

Det fullkomligt vimlar av kvinnor som älskar sex (speciellt runt 40)...med rätt person. För du kommer aldrig ifrån kvinnans krav på "attraktion".

De måste vara attraherade på rätt sätt. En kvinna väljer inte män av samma skäl som män väljer kvinnor. Så förmodligen är du på fel platser, har fel presentation eller så är du helt enkelt inte så attraktiv för kvinnor. Var bara tydlig med vad du söker så du inte ger falska intentioner. Kvinnor är överlag trötta på sexdrypande dårar på nätsajter.

Nätsajter går helt bort för min del. Är såå trött på alla sexinviter och dicpics.
  • Anonym (Rätt ställe)
    Anonym (amorora) skrev 2018-05-22 12:47:16 följande:

Hur menar du är "rätt" sätt? Och av vilka skäl väljer män/kvinnor? Är själv kvinna så intressant att höra.. Upplever att män sällan säger nej till sex, alltid intresserade efter en träff... Men för mig får jag inte ut nåt om jag inte känner rätt känsla.
  • Anonym

Så klart att de gillar sex, bara inte med män över 35.
    Hitta kvinnor som gillar närhet är svårare.

Du skriver ju själv att det var lättare i tonåren och så är det för de flesta snubbar.

• Anonym (Rätt ställe)
    Anonym skrev 2018-05-22 16:47:37 följande:

Så klart att de gillar sex, bara inte med män över 35.

Hitta kvinnor som gillar närhet är svårare.

Du skriver ju själv att det var lättare i tonåren och så är det för de flesta snubbar.

Hur menar du att det är svårare att hitta de som gillar närhet? Tycker närhet och sex brukar gå hand i hand.
  • Anonym
    Anonym (Rätt ställe) skrev 2018-05-22 16:57:22 följande:
    Hur menar du att det är svårare att hitta de som gillar närhet? Tycker närhet och sex brukar gå hand i hand.
    Jag menar att kvinnor brukar mest jaga sköna orgasmer med rätt personlighet i första hand. För många män är beröringen, närkontakten och intimiteten med den kvinnliga kroppen det primära.
  • Anonym (Rätt ställe)
    Anonym skrev 2018-05-22 17:24:45 följande:

Jag menar att kvinnor brukar mest jaga sköna orgasmer med rätt personlighet i första hand. För många män är beröringen, närkontakten och intimiteten med den kvinnliga kroppen det primära.

Det är det primära för mig med som tjej. Fast den manliga kroppen då ;) Tror det finns båda sorter bland både kvinnor och män. Finns många män med som bara jagar orgasmer också...
  • Pussan
    Anonym (Lisen) skrev 2018-05-22 10:57:26 följande:

Kanske är det din personlighet som inte stämmer?

Kvinnor är inte knulldockor.

Jo men det kan vi också vara ibland. Att bara bli påsatt av 2-3-4 killar i följd, visst är det härligt!
  • Anonym (Annie)

se över din text. Du letar inte efter en kvinna som gillar sex. Du söker en kvinna som gillar avancerad porrsex. Det är stor skillnad.

De flesta kvinnor som dejtat söker en relation, inte att ha sex med flera. De söker efter hjärta, inte smärta.

Du får vända sig till body contact eller sex forum och hitta likasinnade där.

• Anonym (Sebben)

Blir förvånad, TS, för jag upplever att 40+ med barn på

Match och Tinder visst vill ha sex. Inte är mina så jättepå heller att flytta ihop och de vill sällan skaffa fler barn.

Men men - du e nog bättre stadig önskehunk än jag, sannolikt. Beskriv gärna dig själv lite? Storstad? Osv.

Jagar du mest 30+ som nog alla vill ha familj i första hand istället för erotiska lekar utomhus?

Tror nog att din önskelista ovan är rätt avancerad. Jag gillar sex men har inte med allt på din lista...

Så mitt råd är - jaga 40+ med barn varannan vecka. Var tydlig i din profil att du gillar lite extra.

Hoppas att det går bra nu!

Svar på tråden träffa en kvinna som faktiskt gillar sex