• Anonymstockholm

    re: jag är en kille som har problem med orolig mage och diarre attacker så jag måste ha binda trosskydd

    hej jag är en kille som har diarre attacker på grund av orolig mage och då måste jag ha binda trosskydd men flickvännen tycker inte om att jag måste ha binda trosskydd???? rädd för att hon ska lämna mig för att jag måste ha binda på mig dagarna då magen är orolig och jag får diarre attacker de är jätte jobbigt
    men har ett stressigt jobb också

  • Svar på tråden re: jag är en kille som har problem med orolig mage och diarre attacker så jag måste ha binda trosskydd
  • Anonym (A)

    Kanske dags att uppsöka läkare och kräva hjälp.

  • Anonymstockholm

    har varit på capio huddinge sjukhus det ska läka av sig själv och det finns inget man kan göra utan man får ha binda och vänta ut det och det finns inte så mycket man kan göra åt detta i o med att du är i så ung ålder fortfarande

  • Anonym (Vacker tjej)
    Anonymstockholm skrev 2018-05-22 14:55:37 följande:

    har varit på capio huddinge sjukhus det ska läka av sig själv och det finns inget man kan göra utan man får ha binda och vänta ut det och det finns inte så mycket man kan göra åt detta i o med att du är i så ung ålder fortfarande


    Men i så fall får väl din flickvän helt enkelt acceptera det, det är ju inget du kan rå för liksom. Kan hon inte acceptera det är hon ingenting att ha. Kram
  • Anonym (ehhh)

    En binda/trosskydd skulle inte ge tillräckligt skydd mot det du skriver.

  • Anonymstockholm

    jag tycker det är tillräckligt skydd och de säger läkare att de ska vara tillräckligt

  • Anonym (ehhh)
    Anonymstockholm skrev 2018-05-22 15:52:08 följande:

    jag tycker det är tillräckligt skydd och de säger läkare att de ska vara tillräckligt


    Vadå läkare säger, då har det aldrig hänt en olycka alltså? För händer det en sådan olycka så kommer inte ett litet trosskydd eller binda hjälpa. De är inte gjorda för att fånga upp sådana mängder.
  • Anonymstockholm

    jo jag har blivit på körd tidigare på torsgatan bakom stockholm central
    och åkte då ambulans till karolinska solna där min far mötte upp vid sjukhus entren och jag tror att de har med det att göra

  • Anonymstockholm

    jag tror på att bindan allfall löser det tillfälligt men jag har också hosta astma i botten men blev påkörd för några år sen så de är väl påkörningen för några år sen som gör detta

  • Anonym (J)

    Tror du bör prata med någon på ditt boende så du kan få ordentlig hjälp, eller med en förälder. Be dom hjälpa dig att boka tid hos en vårdcentral. Sådär ska du inte behöva ha det!

    Om sysselsättningen är för stressig har du rätt att byta.

    Ta hand om dig.

Svar på tråden re: jag är en kille som har problem med orolig mage och diarre attacker så jag måste ha binda trosskydd