• Anonym (Bisexuell tjej)

    Vart hitta?

    Vi är ett gift par på 40 som bestämt oss för att ta in en kvinna till i vårat liv.
    Vi söker framförallt en vän men om allt stämmer kanske mer.
    Men detta verkar ju nästintill omöjligt...
    Tycker att sidor som som BC och liknande är lite obehagliga.
    Och man får lite intrycket av att dom som finns där har lite andra ideer än oss.
    Vi söker ju en "normal" vanlig tjej att umgås och ha ett förhållande med och inte bara sex.
    Krogen känns ju oxå lite skrämmande och osäkert att leta på.
    Någon som har några tips på vart man kan leta efter likasinnade kvinnor/tjejer.

  • Svar på tråden Vart hitta?
  • Anonym (L)

    Ja...som bisexuell tjej, var skall jag ens börja...?bestämt er för att ta in en till tjej?. Vad är det som säger att det ens existerar en (normal)tjej som vill vara i ett förhållande med er båda? Det lär ju vara en extremt ovanlig situation som väl händer organiskt? Jag har fått en del trekantsförslag från par genom åren men det finns inte på kartan att jag skulle vilja det. Sen om det på ngt vis bara skulle hända att jag blev kär i ett par så skulle jag hantera det när det hände men att jag skulle leta efter det...nej, aldrig någonsin.

  • Anonym (Bisexuell tjej)
    Anonym (L) skrev 2018-05-24 18:34:37 följande:

    Ja...som bisexuell tjej, var skall jag ens börja...?bestämt er för att ta in en till tjej?. Vad är det som säger att det ens existerar en (normal)tjej som vill vara i ett förhållande med er båda?

    Vad är det som säger att det inte finns det?

    Det lär ju vara en extremt ovanlig situation som väl händer organiskt?

    Nej det är inte extremt ovanligt 2018

    Jag har fått en del trekantsförslag från par genom åren men det finns inte på kartan att jag skulle vilja det.Sen om det på ngt vis bara skulle hända att jag blev kär i ett par så skulle jag hantera det när det hände men att jag skulle leta efter det...nej, aldrig någonsin.

    Ok då vet vi det...
    Hur ska man hitta något om man inte letar?
    Gissar på att du lever ensam?

    Du verkar ju bara bitter.
    På vilket vis tycker du att din bitterhet hjälpte i inlägget?

    Hoppas du hittar någon du med :)


  • Anonym (Bisexuell tjej)
    Anonym (Jan) skrev 2018-05-24 18:41:52 följande:

    Ni vill inte ha en man att börja med


    Tack!
    Men nej tack :)
  • Anonym (L)
    Anonym (Bisexuell tjej) skrev 2018-05-25 08:05:41 följande:
    Nej, jag lever inte ensam. Det var tydligen en öm punkt när sån där tråkig elakhet kommer fram, ni lär ju inte vara så roliga att umgås med tyvärr. Trist för er dessvärre men inte för mig :)

    Jag vill att ni ser verkligheten som den faktiskt ser ut, man kan gilla personer oavsett kön utan att vara ett cirkusdjur eller sexleksak. Men som tur är så finns det otroligt gott om heta personer att träffa så de aggressiva o tråkiga väljer man bort direkt????????
  • Love69
    Anonym (L) skrev 2018-05-25 16:28:18 följande:
    Nej, jag lever inte ensam. Det var tydligen en öm punkt när sån där tråkig elakhet kommer fram, ni lär ju inte vara så roliga att umgås med tyvärr. Trist för er dessvärre men inte för mig :)

    Jag vill att ni ser verkligheten som den faktiskt ser ut, man kan gilla personer oavsett kön utan att vara ett cirkusdjur eller sexleksak. Men som tur är så finns det otroligt gott om heta personer att träffa så de aggressiva o tråkiga väljer man bort direkt????????
    Det var ju ett rätt sunkigt inlägg du kom med så det behöver nog inte ha varit en öm punkt. Bättre du hade låtit bli att skriva eftersom du vare sig tillförde eller höll dig till tråden.
  • Anonym (L)
    Love69 skrev 2018-05-25 16:32:59 följande:

    Det var ju ett rätt sunkigt inlägg du kom med så det behöver nog inte ha varit en öm punkt. Bättre du hade låtit bli att skriva eftersom du vare sig tillförde eller höll dig till tråden.


    Och på vilket sätt har du ngt att tillföra i tråden? Jag tycker ju att jag definitivt har ngt att tillföra eftersom jag tillhör den tilltänkta målgruppen men tycker att det känns äckligt porr/hortillrättalagt. Jag tycker det har en viss validitet ändå, så kan ts-paret se de olika uppfattningar som finns.

    Nu väntar jag på ditt bidrag till tråden.
  • Anonym (Bisexuell tjej)
    Anonym (L) skrev 2018-05-25 16:28:18 följande:

    Nej, jag lever inte ensam. Det var tydligen en öm punkt när sån där tråkig elakhet kommer fram, ni lär ju inte vara så roliga att umgås med tyvärr. Trist för er dessvärre men inte för mig :)

    Jag vill att ni ser verkligheten som den faktiskt ser ut, man kan gilla personer oavsett kön utan att vara ett cirkusdjur eller sexleksak. Men som tur är så finns det otroligt gott om heta personer att träffa så de aggressiva o tråkiga väljer man bort direkt????????


    Öm punkt????????????

    Den enda här som vart tråkig och elak här är du...

    Jag väljer helst att inte se din hatiska och bittra sida av saken.

    Som sagt det är endå 2018

    MEN ändå finns det människor som du som försöker kväsa folk med din egen tolkning av moral.

    Att du är så bitter kanske beror just på att folk väljer bort aggressiva människor som dig.

    Andas, öppna ditt sinne och försök att vara snäll utan att döma andra människor(som du precis gjort)

    SÅ kanske du får ett trevligare bemötande själv.

    Vilket i sin tur kanske lättar ditt hat och din bitterhet mot folk som inte tycker som du.

    Ha en fortsatt trevlig kväll!
  • MrMister82

    Du har rätt i att det är i princip omöjligt, åtminstone på BC. Flesta på BC vill bara ha bekräftelse eller snacka av sig om sina fantasier. Det är nog tufft annars också. Tror klubb är lättast eller hitta ett annat par där mannen är passiv och bara vill titta på eller låna ut sin tjej.

    Mitt råd är att låta det stanna vid en fantasi eller att ni börjar med att åka till en klubb och bara titta.

  • Anonym (L)

    Jag väljer att helt bortse från ts-parets passivaggressiva ställningstagande men vill ändå lite förklara för andra som kan tänkas läsa här.

    I den kvinnliga gay och bisexuella världen är kontaktsökande par ett irritationsmoment som diskuteras. I kontaktprofiler på sådana internetsiter så skriver de flesta att de inte vill bli kontaktade av par just för att det är helt ointressant och helt ärligt så äcklas många av det här, faktiskt. Jag själv har slutat att vänligt avböja när de här inviterna ständigt kommer utan ignorerar bara. Inte sällan så ger dom sig inte med en gång utan försöker argumentera(!) för varför jag borde gilla att ha sex med flickvännen medans killen tittar på. Liksom, va?

    Så jag tror att det är svårt att få till på det sättet, om inte BC funkar där folk uttryckligen säger sig vara intresserade så kanske irl ute skulle kunna vara ngt? Själv tycker jag att de förslagen jag fått så varit trevligare än via nätet.

    Det här har inget som helst med moral eller regler att göra, vet bara ingen som vill det här bland mina kvinnliga bs-vänner. Är själv en hedonist av ganska stora mått men kopplingen bisexuell=gruppsex gillar jag inte, vi råkar bara gilla rätt många men inte samtidigt :)

  • Love69
    Anonym (L) skrev 2018-05-25 16:45:28 följande:
    Och på vilket sätt har du ngt att tillföra i tråden? Jag tycker ju att jag definitivt har ngt att tillföra eftersom jag tillhör den tilltänkta målgruppen men tycker att det känns äckligt porr/hortillrättalagt. Jag tycker det har en viss validitet ändå, så kan ts-paret se de olika uppfattningar som finns.

    Nu väntar jag på ditt bidrag till tråden.
    Du verkar inte ha förstått mitt bidrag eller så kan du inte ta in det jag skrev. Synd.
Svar på tråden Vart hitta?