Tidiga tecken vecka 3-4
Någon som vill dela med sig av sina tidiga tecken? Jag har lätt illamående ibland, lätt huvudvärk, lite molvärk i äggstockar och öm i tuttarna. Därbefinner jag mig just nu.
Någon som vill dela med sig av sina tidiga tecken? Jag har lätt illamående ibland, lätt huvudvärk, lite molvärk i äggstockar och öm i tuttarna. Därbefinner jag mig just nu.
Tyvärr är det svårt med tidiga tecken, speciellt när man vill bli/vara gravid. Det kan lika gärna vara känningar sedan äl eller tecken på att mensen är på ingång. Jag kände samma symptom som du i mars och var gravid men det slutade tyvärr med mf. Förra veckan kände jag samma symptom igen och hoppades få plus men istället kom mensen för några dagar sedan.
Eller vet du redan att du är gravid och vill höra vad andra som är tidigt gravida har för tecken?
Är gravid i vecka 4 och känner molvärk och humörsvängningar. Lite "drag" och strålningar i livmodern samt ner på låren...
Tidigia symtom är ofta exakt samma innan mens. Illamående kommer oftas några veckor efter plus. Det bästa är och slappna av och ta det som det kommer. Blir lätt stress annars och kan påverka att bli gravid. Har aldrig blivit gravid när jag tänkt på det utan när jag minst tänkt på det.